به گزارش ایران دکونومی، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص پیام رسان‌های داخلی اذعان داشت: «یکی از راهکارها و راهبردهای دولت سیزدهم حمایت از سکوهای داخلی مخصوصاً پیام رسان‌های داخلی است. رویکرد این دولت با دولت قبلی کاملاً متفاوت است.

در نتیجه تمام زیر ساخت‌های داخلی و توسعه پیام رسان‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی داخلی را پیگیری می‌کنیم و حتماً کارهایی از دستمان برآید برای آنها انجام می‌دهیم اما باید توجه داشت که این‌ها شرکت‌های دانش بنیان بخش خصوصی هستند و لازم است خودشان هم بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های داخلی خودشان اضافه کنند.»

او افزود: «ما به آنها کمک می‌کنیم، زیرساخت‌های مورد نظر را فراهم می‌کنیم، مشوق می‌دهیم تا روز به روز بتوانند بهتر فعالیت کنند.»

زارع‌پور در ادامه توضیح داد: «آمار کاربران نشان می‌دهد که ما وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم، به گونه‌ای که تعداد کاربران برخی از این پیام رسان‌های داخلی نسبت به یک سال و نیم گذشته ۸ برابر شده است. و این اتفاق یک شبه به دست نیامده و نتیجه تلاش‌های شبانه روزی زیادی بوده که صورت گرفته است.»

پیام رسان داخلی

پیام رسان‌های ایرانی چند کاربر دارند؟

او ادامه داد: «شرکت‌های دانش بنیان خصوصی که مردانه پای کار آمده‌اند. در حال حاضر ماهانه بیش از ۴۰ میلیون نفر کاربر فعال از پیام رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند و روزانه بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال در حال بهره‌برداری از پیام رسان‌های داخلی هستند.»

زارع پور در پایان گفت: «حمایت‌ها و تشویق‌های ما ادامه دارد تا انشاالله سرعت و کیفیت پیام رسان‌های داخلی افزایش یابد.»

پیام رسان
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array