به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، و به نقل از وبسایت خبری The Block، علیرغم کاهش حجم معاملات در پلتفرم‌های معاملاتی و صرافی‌های ارزهای دیجیتال، گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو (CME) بیشترین حجم در مقیاس ماهانه خود از ابتدای سال جاری تاکنون را در ماه جولای به ثبت رسانده است.

بازار معاملات فیوچرز (آتی) بیت کوین CME در ماه جولای، رکود قبلی بالاترین سطح خود در ماه آوریل را شکست و در آخرین روز ماه، به رقمی بالغ بر 53.33 میلیارد دلار رسید. در ماه آوریل، این شرکت میزبان قراردادهای تجاری به ارزش 53.06 میلیارد دلار بود.

روز 29 جولای (7 مرداد)، بهره باز در بازار فیوچرز بیت کوین گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو (CME) به 2.5 میلیارد دلار رسید. این بازار، که محبوبیت زیادی در بین سرمایه‌گذاران نهادی مانند صندوق‌های تامینی و شرکت‌های تجاری بزرگ دارد، در صنعت کریپتو نقشی متمایز ایفا می‌کند. این درحالی است که صرافی‌ها در سراسر فضای کریپتو اخیراً تحت فشار فعالیت‌های اندک معاملاتی قرار داشته‌اند، در حالی که این معاملات بخش عمده‌ای از درآمد آنها را تشکیل می‌دهد.

در همین حال، حجم معاملات اسپات بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود در سال نزدیک شده است. داده‌های منتشرشده توسط وبسایت The Block، میانگین متحرک هفت روزه حجم معاملات ارزهای دیجیتال را معادل ۱۱.۱ میلیارد دلار نشان می‌دهد که تقریباً یک چهارم رقمی است که در ماه مارس و همزمان با بالاترین رقم سالانه آن یعنی بیش از 40 میلیارد دلار ثبت شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: theblock

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array