به گزارش ایران دکونومی، و به نقل از روابط عمومی رویداد ملی بهار سامیت Bahar Summit (بهار کارآفرینان استارتاپی)، رامین اکبری، دبیر رویداد ملی بهار سامیت (Bahar Summit ) «بهار کارآفرینان استارتاپی» در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور رونمایی از پوستر چهارمین رویداد ملی بهار سامیت، که با حضور مدیران کسب و کارهای دیجیتال برگزار شد، گفت: این رویداد مهم با سخنرانی مدیران و بنیان‌گذاران چهره‌های برتر دیجتال ایران، شامل شهاب الدین خدابخش (مدیر عامل کافه بازار )، مهدی نجفی (بنیانگذار و مدیرعامل سفر مارکت)، دکتر حامد تاج‌الدین (هم‌بنیانگذار آچاره و اوبار )، مصطفی امیری( بنیان‌گذار و مدیرعامل زرین پال و همچنین دبیر انجمن فین تک ایران)، محمد جواد اتابکی (مدیر عامل آپتایم)، پرهام کاظمی (هم بنیانگذار گنجه)، نیما مالکی (بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت رومینا) و صیاد (سلطانی بنیانگذار استارتاپ زردآلو) خواهند بود.

وی افزود: در جهت انتقال تجربه، در رویداد ملی بهار سامیت، برای نخستین بار  پنل استارتاپ‌های  شکست خورده را برگزار خواهیم کرد.

اکبری با اشاره به اهداف اصلی این رویداد تشریح کرد: هدف اصلی این رویداد، شبکه سازی، انتقال تجربه و توسعه اکوسیستم دیجیتال ایران می‌باشد.

اکبری با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد دیجیتال گفت: برگزاری رویدادهای با کیفیت، ارتباطات بین‌المللی، ورود بیشتر کسب و کارهای سنتی به حوزه دیجیتال و سرمایه‌گذاری کسب و کارها (صنعتی، فولادی، بازرگانی ) در اکوسیستم استارتاپی را در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال نیازمندیم.

بهار چهارم در تابستان می‌آید

گفتنی است، چهارمین رویداد ملی بهار سامیت (Bahar Summit ) با حضور فعالان حوزه‌های فناوری و استارتاپ، فعالان اقتصادی، مدیران کسب و کار و دانشجویان روز چهارشنبه، ۲۸ تیر  ۱۴۰۲ در تبریز برگزار خواهد شد.

حامیان اصلی این رویداد نیز دیجی‌نکست و سفرمارکت هستند.

نقدی که به این رویداد وارد است این است که بانوی سخنرانی در رویداد نیست و همین نشان‌دهنده فضای نابرابر برای بانوان اکوسیستم است.

اطلاعات بیشتر

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array