به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال اوکی ایکس (OKX) از ویژگی جدیدی رونمایی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای دریافت توکن‌های BRC20-S، بیت کوین یا توکن‌های BRC-20 خود را در این پلتفرم قفل کنند. با کمک این ویژگی، یک سرویس اضافی برای کاربرانی ارائه می‌شود که امیدوارند تجربه خود را در این اکوسیستم ارتقاء دهند.

«با بیت کوین‌های خود کارهای بیشتری انجام دهید! توکن‌های BRC-20 خود را استیک و از OKXWallet کسب درآمد کنید. این ویژگی اکنون برای نسخه ویندوز صرافی در دسترس قرار دارد و به زودی برای اپلیکیشن موبایلی OKX نیز عرضه می‌شود.»

اوکی ایکس (okx@). 19 جولای 2023

به واسطه این ویژگی جدید، کاربران در ازای قفل کردن بیت کوین یا توکن‌های BRC-20 خود، توکن‌های BRC20-S را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. استاندارد BRC20-S، استاندارد رایج برای توکن‌های عرضه شده تحت شبکه بیت کوین را گسترش می‌دهد که نشان دهنده رویکرد OKX در حوزه ارز دیجیتال است.

علاوه بر این، پروژه‌ها و توسعه‌دهندگان صنعت دیفای (DeFi) این فرصت را دارند که از پروتکل BRC20-S استفاده کنند، استخرهای استیکینگ ایجاد و توکن‌های BRC20-S را بین هولدرهای بیت کوین و توکن‌های BRC-20 توزیع نمایند.

افزون بر این، اوکی ایکس (OKX) اعلام کرده است که قصد دارد از بازار جدیدی رونمایی کند که به توکن‌های BRC20-S اختصاص دارد. این پلتفرم می‌تواند لایه تعاملی دیگری را با این دارایی‌های دیجیتال در اختیار کاربران قرار دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: crypto.news

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array