به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس در راستای تلاش‌های مداوم خود در جهت گسترش پیشنهادات ویژه در بایننس لانچ‌پول (Binance Launchpool)، از چهل و هفتمین پروژه لانچ‌پول خود تحت عنوان پورتال (PORTAL) رونمایی کرد. پورتال (PORTAL) با رویکرد نوآورانه خود برای تسهیل تعاملات میان زنجیره‌ای آماده است تا صنعت بازی را به کلی متحول کند.

کاربران می‌توانند با پورتال (PORTAL)، منتظر یک تجربه یکپارچه فراتر از مرزهای بازی‌های سنتی باشند. این حرکت با جهش قیمت بایننس کوین (BNB) همراه شد.

نمودار بایننس کوین بعد از پورتال PORTAL
نمودار قیمت بایننس کوین

لیست شدن پورتال (PORTAL) و جزئیات معاملات آن در بایننس

طبق اعلام بایننس، قرار است لانچ‌پول پورتال (PORTAL) ساعت 10:00 به وقت UTC روز 29 فوریه 2024 (10 اسفند) به طور رسمی در بایننس لیست شود. این اتفاق نقطه عطف مهمی برای این پروژه محسوب می‌شود و نشان‌دهنده آمادگی آن برای پذیرش گسترده‌تر در جامعه ارزهای دیجیتال است.

معامله گران و علاقه‌مندان به این نوع دارایی، از طریق انواع جفت‌های معاملاتی، از جمله PORTAL/BTC، PORTAL/USDT، PORTAL/BNB، PORTAL/FDUSD و PORTAL/TRY به پورتال دسترسی خواهند داشت. این طیف متنوع از جفت ارز‌های معاملاتی، انعطاف‌پذیری و دسترسی کم‌نظیری را برای کاربران فراهم کرده و اولویت‌ها و استراتژی‌های معاملاتی مختلف را تضمین می‌کند.

علاوه بر این، بایننس به محض لیست شدن، برچسب Seed Tag را در پورتال اعمال خواهد کرد. با ایجاد این برچسب که نشانگر دارایی‌های تازه اضافه شده با احتمال نوسانات بسیار زیاد است، این توکن جدید بازی در کانون توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی قرار خواهد گرفت که به دنبال فرصت‌های جدید و امیدوارکننده در بازار رو به رشد کریپتو هستند.

 پورتال PORTAL

جزئیات توکن پورتال (PORTAL)

قبل از آغاز به کار لانچ‌پول پورتال (PORTAL)، درک جزئیات توکن و شرایط مرتبط برای شرکت‌کنندگان آینده‌نگر اهمیت بسیاری خواهد داشت. حداکثر عرضه توکن PORTAL برابر 1,000,000,000 واحد PORTAL است. این رقم قابل توجه، بر پتانسیل زیاد پروژه برای مقیاس‌پذیری و پذیرش گسترده در اکوسیستم گیمینگ تاکید دارد. در این پروژه، 50,000,000 توکن PORTAL به عنوان پاداش تخصیص داده شده است، که معادل 5 درصد حداکثر عرضه این توکن است. این رقم نشان‌دهنده تعهد بایننس به تقویت رشد و ایجاد انگیزه برای مشارکت اولیه در اکوسیستم پورتال (PORTAL) است.

علاوه بر این، عرضه در گردش اولیه 167،134،615 واحدی توکن PORTAL، معادل 16.71 درصد از حداکثر عرضه توکن، نقدینگی لازم برای پروژه و پایه و اساس فعالیت‌های تجاری آن را فراهم می‌کند. مهمتر از همه، این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و از زیرساخت قوی و اکوسیستم مستقر آن استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت‌کنندگان برای ورود به این لانچ‌پول باید احراز هویت شوند. این فرآیند تأیید هویت، به منظور حفظ استانداردهای نظارتی و محافظت از یکپارچگی اکوسیستم پورتال (PORTAL) انجام شده و اعتماد و اطمینان را در بین کاربران تقویت می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array