به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی و در ادامه شایعات چند روز گذشته، حالا رسماً تأیید شده که رویداد Galaxy Unpacked 2024 و رونمایی از سری جدید گوشی‌های S24 در تاریخ 17 ژانویه در قلب سیلیکون‌ولی برگزار خواهد شد.

کمپانی سامسونگ امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که رویداد زمستانه Unpacked پیش‌رو، به‌زودی و در تاریخ 17 ژانویه مصادف با چهارشنبه، 27 دی‌ماه و در نزدیکی پایگاه رقیب اصلی سامسونگ یعنی کمپانی اپل برگزار خواهد شد!
براساس اطلاعات افشاشده چند روز پیش، قرار است رویداد رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ در مرکز SAP واقع در شهر سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار شود.

ویدیوی دعوت‌نامه رسمی رویداد زمستانه Galaxy Unpacked 2024

به سری S24، پرچمداران جدید سامسونگ خوش‌آمد بگویید!

به گفته کمپانی کره‌ای سامسونگ، در این رویداد شاهد “تمام جزئیات و قابلیت‌های جدید گوشی‌های گلکسی” خواهیم بود. این کمپانی تمرکز ویژه‌ای را به تکنولوژی هوش مصنوعی اختصاص داده که اصلاً جای تعجبی ندارد.

سامسونگ در اواسط پاییز از ابزار هوش مصنوعی خود به‌نام Gauss نیز رونمایی کرده بود. این ابزار که فعلاً به‌صورت درون‌سازمانی درحال طی کردن روند آزمایشی است؛ در سه زمینه مهارت‌های زبانی، کدنویسی و پردازش تصاویر فعالیت خواهد داشت و به‌زودی به‌صورت عمومی به کاربران عرضه خواهد شد.

همچنین شایعات حاکی از آن هستند که گوشی گلکسی S24 Ultra قرار است دارای یک فریم تیتانیومی جدید باشد که برای ما یادآور طراحی جذاب جدیدترین گوشی کمپانی اپل، آیفون 15 مدل Pro می‌باشد. المان‌های گرافیکی متالیک استفاده شده در ویدیوی دعوت‌نامه مراسم زمستانه Galaxy Unpacked نیز همین حس‌و‌حال را به مخاطبان القا می‌کنند.
با توجه به این جزئیات ظریف، به‌نظر می‌رسد برگزاری مراسم رونمایی از جدیدترین دستاوردهای سامسونگ در همسایگی مقر اصلی کمپانی اپل اصلاً تصادفی نباشد!

براساس شایعات اخیر و رندرهای منتشر شده در سطح اینترنت، طراحی سری گلکسی S24 تفاوت چندانی با نسل قبلی گوشی‌های سامسونگ ندارد. به‌نظر می‌رسد بیشترین تغییرات پرچمداران جدید سامسونگ به بخش فنی و نرم‌افزاری (خصوصاً قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی) مربوط خواهد شد. با وجود اینکه شنیده‌ها حاکی از عرضه گلکسی S24 و S24 Plus با دو تراشه قدرتمند Snapdragon و Exynos می‌باشند؛ به احتمال زیاد مدل S24 Ultra با تراشه Snapdragon 8 (نسل سوم) روانه بازار خواهد شد.

طبق روال معمول، کمپانی سامسونگ روند ثبت “رزرو” و پیش‌سفارش را برای مشتریان خود نیز آغاز کرده است. مشتریانی که در بازه زمانی تعیین‌شده از گوشی‌های پرچمدار سری جدید S24 خریداری کنند؛ علاوه‌بر اعتبار 50 دلاری مزایای دیگری را نیز دریافت خواهند کرد.

این مراسم در چهارشنبه دو هفته آینده (27 دی – 17 ژانویه 2024) در ساعت 21:30 به‌وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: The Verge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array