به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، روز جمعه، بیت‌مین (Bitmain)، شرکت تولیدکننده تجهیزات ماینینگ و ساخت مدارهای مجتمع با کاربرد خاص (ASIC)، در جریان اجلاس جهانی استخراج دیجیتال (WDMS) از جدیدترین ماینر خود با نام انت‌ماینر S21 پرو (Antminer S21 Pro) رونمایی کرد. این دستگاه جدید از هش ریتی در حدود 234 تراهش در ثانیه (TH/s) برخوردار بوده و بهره‌وری انرژی بسیار کمتری، معادل 15 ژول در هر تراهش (J/T) دارد.

گفتنی است که مدل‌های قبلی این ماینر قدرتی معادل 200 تراهش بر ثانیه داشته و بهره‌وری انرژی آن معادل 17.5 ژول در هر تراهش بود. بیت مین در ادامه اعلام کرد که تمام نمونه‌های Antminer T21 آن تا تاریخ 19 مارس 2024 به طور کامل فروخته شده است.

ماینر جدید بیت مین

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این ماینر جدید در وبسایت این شرکت در دسترس نیست. با این وجود، در جریان رویداد WDMS، این شرکت اعلام کرد که این دستگاه تقریباً 18.90 دلار به ازای هر تراهش هزینه خواهد داشت که به قیمت تقریبی 4422.60 دلار برای هر یونیت منتهی می‌شود. معرفی این محصول در حالی اتفاق می‌افتد که تنها 22 روز تا چهارمین رویداد هاوینگ بیت‌کوین باقی مانده است و در این مرحله ماینرها تنها 3.125 بیت کوین به ازای هر بلوک دریافت خواهند کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: news.bitcoin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array