به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، اخبار جدید حاکی از آن هستند که کمپانی اپل قصد دارد به‌زودی (احتمالاً در همین هفته) از محصولات جدید خود رونمایی کند.
براساس شایعات، این محصولات جدید شامل دو مدل جدید از تبلت‌های آیپد و یک لپ‌تاپ مک‌بوک می‌باشد. همچنین قلم هوشمند Apple Pencil و کیبورد آیپد Magic Keyboard نیز در لیست محصولات جدید این کمپانی قرار دارند.

به گفته یک منبع آگاه، کمپانی اپل برنامه دارد این محصولات جدید را همین هفته و از طریق کنفرانس مطبوعاتی به رسانه‌ها و کاربران معرفی کند. خبرگزاری بلومبرگ همین امروز با انتشار گزارش جدیدی ادعا کرده بود که اپل قصد برگزاری یک رویداد انحصاری برای رونمایی از این آیپدهای و مک‌بوک جدید ندارد!

آیپد اپل

آیپد‌های جدید اپل در راه هستند

همچنین وبسایت MacRumors نیز به نقل از یک منبع آگاه و ناشناس می‌گوید “تبلت‌های جدید iPad Pro، iPad Air و همچنین لپ‌تاپ MacBook Air (با تراشه M3) این هفته به‌وسیله یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین در وبسایت اپل معرفی شده و سپس به بازار عرضه خواهند شد”.
با اینکه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از جزئیات این محصولات جدید و یا تاریخ دقیق رونمایی از آنها منتشر نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود اپل به‌زودی وارد عمل شده و آیپدهای جدید خود را به کاربران ارائه دهد.

تبلت iPad Pro (با صفحه نمایش OLED و تراشه M3)، تبلت iPad Air (با نمایشگر بزرگتر 12.9 اینچی و تراشه M2)، کیبورد جدید Magic Keyboard برای تبلت iPad Pro، لپ‌تاپ‌های MacBook Air (در دو سایز 13 و 15 اینچی و با تراشه M3)، قلم هوشمند و جدید Apple Pencil و همچنین دو رنگ جدید از گوشی‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در لیست معرفی و رونمایی کمپانی اپل قرار دارند.

مک‌بوک

دیدگاه تحلیلگر مشهور درباره رونمایی پیش روی کمپانی اپل

مارک گرمن، روزنامه‌نگار و تحلیلگر مشهور روزنامه بلومبرگ که علاقه بسیاری به بررسی و نقد محصولات کمپانی اپل دارد، در خبرنامه اختصاصی خود نوشته که به احتمال زیاد رونمایی از مک‌بوک و آیپدهای جدید اپل در “ماه مارچ یا آپریل” (نیمه اسفند 1402 تا اوایل اردیبهشت 1403) با مجموعه‌ای از ویدیوهای آنلاین صورت خواهد گرفت.
گرمن منبع قابل‌اعتمادی درباره اخبار درون‌سازمانی اپل به‌حساب می‌آید و در گذشته اطلاعات زیادی درباره هدست واقعیت افزوده Vision Pro نیز منتشر کرده بود.

همچنین به گفته گرمن، اپل برنامه دارد “یک نسخه اختصاصی و ویژه از سیستم‌عامل iOS 17.4 را نیز منتشر کند که قابلیت پشتیبانی از سخت‌افزارهای رونمایی شده را داشته باشد”. به پیش‌بینی او، این آپدیت در اواخر ماه مارچ (اوایل فروردین 1403) منتشر خواهد شد. او باور دارد که حتی بدون برگزاری یک رویداد اختصاصی و ویژه، باید منتظر اخبار بسیاری از کوپرتینویی‌ها در ماه پیش‌رو باشیم.

احتمال دارد که کمپانی اپل در روزهای آتی از جدیدترین آیپدها و مک‌بوک خود رونمایی کند، اما عرضه این محصولات جدید به بازار را به همان “اواخر مارچ” همزمان با انتشار iOS 17.4 موکول کند. با توجه به اینکه هیچ‌یک از این اخبار رسمی نیستند و توسط خودِ کمپانی اپل تأیید نشده‌اند؛ احتمال دارد که اصلاً رونمایی‌ای در کار نباشد و “محصولات جدید فروشگاه اپل‌استور” به کیس جدید گوشی‌های آیفون و رنگ‌های جدید از بند ساعت هوشمند Apple Watch ختم شود!

منبع: 9to5Mac

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array