به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، داده‌های پلتفرم تحلیلی تریدینگ ویو (TradingView) نشان می‌دهد که دوج کوین (DOGE) روز گذشته افزایش 10 درصدی را تجربه کرده است که بیشترین رشد یک روزه ثبت شده آن از 3 آوریل (14 فروردین) بود. طی دو هفته گذشته، این ارز دیجیتال حدود 25 درصد افزایش قیمت داشته است و گمانه‌زنی‌های مربوط به استفاده بالقوه آن به عنوان مکانیزم پرداخت در پلتفرم توییتر به این رشد دامن زده است.

در حال حاضر، این میم کوین محبوب با 4.69 درصد افزایش روزانه، با قیمت 0.080 دلار معامله می‌شود. از آنجایی که بازار کریپتو کم‌کم به فاز آرامش مورد انتظار تابستان وارد می‌شود، برخی از کارشناسان بر این باورند که دوج کوین (DOGE) می‌تواند با عملکردی برجسته در این دوره ظاهر شود، در حالی که سایر داریی‌های رمزپایه عقب‌تر از آن در حرکت هستند.

بهره باز معاملات آتی دوج کوین (DOGE) از 500 میلیون دلار گذشت

این احساسات صعودی در بازار معاملات آتی دائمی دوج کوین (DOGE) به خوبی منعکس شده است؛ چرا که بر اساس داده‌های کوین گلس (Coinglass)، بهره باز اسمی که نشان‌دهنده ارزش دلار قفل شده در قراردادهای آتی فعال است، برای اولین بار از 19 آوریل (30 فروردین) از 500 میلیون دلار فراتر رفته است.

نمودار بهره باز دوج کوین

این رقم تنها ظرف دو هفته بیش از دو برابر شده است که نشان‌دهنده ورود حجم قابل توجه سرمایه‌های جدید به بازار و حمایت از دیدگاه صعودی این رمزارز است. اکنون بهره باز دوج کوین (DOGE) به 6.2 میلیارد رسیده و به سقف 6.43 میلیاردی ثبت شده روز 8 آوریل (19 فروردین) نزدیک شده است.

علیرغم این حرکت مثبت، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که نرخ تامین مالی وزنی بهره باز تا مرز صفر کاهش یافته است که نشان‌دهنده تعادل بین پوزیشن‌های لانگ (خرید) صعودی و پوزیشن‌های شورت (فروش) نزولی است.

با توجه به عملکرد چشمگیر اخیر DOGE در بازار، برخی از کارشناسان معتقدند که این ارز دیجیتال ممکن است قبل از شروع مجدد روند صعودی خود، یک دوره تحکیم را تجربه کند. نرخ تامین مالی، که نشان دهنده هزینه‌های مربوط به حفظ پوزیشن‌های خرید یا فروش است، در حال حاضر نشان‌دهنده ترکیبی متوازن از این دو پوزیشن است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coinpedia

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array