به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت مایکروسافت در تازه‌ترین پست وبلاگی خود اعلام کرده است که در آپدیت جدید ویندوز 11 که در کانال بتا ارائه شده است، روشی ساده برای به‌اشتراک گذاشتن فایل‌ها میان گوشی و کامپیوتر معرفی کرده است.

تا پیش از این، برای ارسال و دریافت فایل بین کامپیوترهای ویندوز و دستگاه‌های اندرویدی، روش‌های متعددی مثل Quick Share در اختیار کاربران قرار داشت. ولی مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز 11 این روش را تاحدامکان ساده‌تر کرده است.

روش جدید انتقال فایل از گوشی اندرویدی به ویندوز 11

طبق اعلام مایکروسافت، کاربرانی که عضو برنامه ویندور اینسایدر (Windows Insiders) هستند، به قابلیت جدید اشتراک‌گذاری ویندوز دسترسی خواهند داشت. در آپدیت جدید این سیستم عامل، آیکونی با نام «My Phone» در بخش Windows Share  اضافه شده است که با انتخاب آن می‌توان انواع مختلف فایل‌ها را در کمترین زمان ممکن، به دستگاه‌های اندرویدی‌ منتقل کرد.

انتقال فایل از اندروید به ویندوز 11

آنگونه که مایکروسافت در این پست اعلام کرده است، کاربران فقط در صورتی به My Phone دسترسی خواهند داشت که گوشی و کامپیوتر آنها با یکدیگر جفت شده (Paired) باشند. برای انجام این کار، کافیست از برنامه Link to Windows  در اندروید و Phone Link در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید تا گزینه My Phone در ویندوز 11 شما ظاهر ‌شود.

مایکروسافت امیدوار است پس از بررسی و آزمایش این قابلیت در نسخه بتا، در آینده نزدیک آن را در اختیار همه کاربران خود قرار دهد. گفته می‌شود Windows Spotlight نیز در آپدیت نسخه بتای جدید ویندوز به چندین ویژگی دیگر برای کنترل‌ بیشتر تصاویر مجهز شده است. برنامه Snipping Tool بخش دیگری از ویندوز است که در به‌روزرسانی اخیر بهبود یافته و می‌تواند ویدیوها را به‌صورت خودکار در Screen Recordings در پوشه Videos ذخیره کند.

منبع: blogs.windows

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array