به گزارش ایران دکونومی، بخش روابط عمومی رمزینکس خبر داد که در اواخر اردیبهشت ماه امسال، چهار رمزارز دیگر را به پلتفرم خود اضافه کرده‌ است. دلیل این عملکرد نیاز علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال، تعداد رمزارزها و توکن‌های پلتفرمی گفته شده است که از آن برای خریدوفروش استفاده می‌کنند. به این ترتیب هر چه تعداد رمزارزهای یک پلتفرم بیشتر باشد، دسترسی کاربران به دنیای کریپتوکارنسی بیشتر شده و محدودیت سرمایه‌گذاری نیز کاهش می‌یابد.

جی‌ام‌ایکس (GMX) یک توکن بومی اکوسیستم Gamedex بوده که نقش نقدینگی و اقتصادی این پلتفرم را دارد؛ یعنی به عنوان ارز اصلی در پلتفرم Gamedex استفاده گردیده و می‌توان از آن برای خریدوفروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال، جهت پرداخت هزینه تراکنش در شبکه Gamedex استفاده کرد. البته این یک توکن حاکمیتی بوده که دارندگان آن در تصمیمات تاثیرگذار هستند و حق رای دارند.

از سوی دیگر این توکن در بلاکچین اتریوم که با اکوسیستم اتریوم سازگاری دارد، می‌تواند در کیف پول‌های اتریوم ذخیره شود. از جهتی هم این رمزارز در رمزینکس بر روی شبکه آربیتروم قابل انتقال است. مجموع عرضه GMX در حدود ۲۰۰ میلیون است که تا انتهای اردیبهشت ماه نزدیک به ۱۲۰ میلیون از آن عرضه شده است.

لیدیز (LADYS) در واقع یک میم‌کوین می‌باشد. این رمزارز ادعا دارد که نخستین توکن مربوط به زنان در دنیای ارزهای دیجیتال بوده و با هدف رشد توانایی زنان در یک محیط امن همراه با سرگرمی و تفریح ایجاد شده است. علاوه بر آن یک مجموعه NFT  مربوط به خود به اسم میلیدی میکرر (Milady Maker) دارد که شامل عکس پروفایل‌ها با الهام از زیبایی‌شناسی نئوچیبی، می‌شود. نقشه راهی که سازندگان توکن لیدیز منتشر کرده‌اند شامل سرگرمی، بازی، ان‌اف‌تی و پلتفرمی برای آشنایی زنان است. قابل ذکر است که پس از توییت ایلان ماسک راجع به این توکن در چند صرافی مهم لیست شده است.

سومین توکن جدید اینجکتیو پروتکل (INJ)است. این ارز یک پروتکل تبادل غیرمتمرکز (DEX) بوده که بر روی بلاکچین کازماس (Cosmos) ساخته شده است. INJ توکن اصلی این پلتفرم می‌باشد که اهداف مختلفی مثل پرداخت هزینه تراکنش، استکینگ و نقش حاکمیتی ساخته شده را دارد. همچنین این ارز در رتبه ۷۵ مارکت قرار گرفته و تمامی عرضه آن ۱۰۰ میلیون می‌باشد. تا امروز نیز بالغ بر ۸۰ میلیون توکن در گردش دارد.

در نهایت از چهارمین توکن با نام مجیک (MAGIC) پشتیبانی شده است. ترژر دائو (Treasure DAO)، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) می‌باشد که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و هدف این پلتفرم، ایجاد یک پلتفرم دیگر غیرمتمرکز برای کاربران گفته شده تا به طور جمعی روی دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری و مدیریت داشته باشد. ارز یا توکن مجیک که مربوط به این پروژه است همچنین بر روی شبکه اتریوم ساخته شده که اکنون در بازار رتبه ۱۴۷ را دارد.

به نقل از روابط عمومی رمزینکس، این صرافی ارز دیجیتال اکنون ۱۶۰ رمزارز در پلتفرم خود دارد و کاربران آن با مراجعه به بخش پشتیبانی رمزینکس، می‌توانند رمزارز مورد علاقه خود را جهت اضافه شدن به صرافی پیشنهاد کنند.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array