به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بر اساس داده‌های جدید پلتفرم LookOnChain، سه کیف پول رمزارزی تمام موجودی میم کوین په‌په (PEPE) خود را به پوند کوین (PNDC)، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز تازه تاسیس پوند (POND) تبدیل کرده‌اند.

این سه کیف پول‌ در مجموع 487 میلیارد توکن پوند کوین را به قیمت 600 واحد اتریوم به ارزش تقریبی 965000 دلار خریداری کرده‌اند. این اقدام برای په‌په کوین (PEPE) که در حال حاضر با مشکل بزرگ افول اعتماد سرمایه‌گذاران مواجه است و پوند کوین (PNDC) که کم‌کم جایگاه خود ا در بازار پیدا می‌کند، نتایج قابل توجه ولی متضادی را در پی داشته است.

پوند رقیب PEPE

رقیب جدید په‌په (PEPE)

صرافی غیرمتمرکز پوند که به کمک توکن بومی آن یعنی PNDC اداره می‌شود، روز اول سپتامبر (10 شهریور) با هدف معرفی نوآوری‌های جدید به صنعت صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) راه‌اندازی شد. این صرافی غیرمتمرکز ویژگی‌هایی مثل دسترسی ایمن به شبکه‌های نقدینگی عمده و مسیریابی هوشمند مالتی‌چین را ارائه می‌دهد که آن را از سایر پلتفرم‌های موجود در بازار متمایز کرده است.

افزایش 35 درصدی قیمت پوند کوین (PNDC) پس از عرضه آن در پولونیکس (Poloniex) و حجم معاملات 24 ساعته 2.93 میلیون دلاری، ارزش بازار این دارایی دیجیتال را به مرز 47.51 میلیون دلار رسانده است.

این درحالی است که به نظر می‌رسد دوران پادشاهی میم کوین په‌په(PEPE)  رو به زوال گذاشته و این رمزارز اکنون با چالش‌های زیادی برای بازیابی اعتماد سرمایه‌گذاران دست و پنجه نرم می‌کند. هفته‌های گذشته، گسترش شایعه حمله راگ‌پول بعد از اقدام ناگهانی توسعه‌دهندگان په‌په کوین (PEPE) برای فروش 16 تریلیون واحد از این رمزارز، منجر به کاهش 20 درصدی ارزش این میم کوین شد.

علاوه بر این، یکی از اولین سرمایه‌گذاران په‌په کوین، اخیراً یک تریلیون واحد از این توکن را در ازای 537 اتریوم، معادل 885000 دلار آمریکا، نقد کرده و به نگرانی‌ها در مورد آینده این توکن دامن زده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array