به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ردیاب نهنگ‌های Whale Alert امروز با گزارش چندین تراکنش عمده از رمزارز پالیگان (MATIC) توجه معامله‌گران را به این دارایی دیجیتال معطوف کرد. طبق این اطلاعات، بیش از 260 میلیون دلار رمزارز متیک (MATIC) از شبکه بلاکچین پالیگان طی شش تراکنش مجزا در مدت 30 دقیقه، به کیف پول‌های ناشناخته منتقل شد. وجوه جابه‌جا شده در هر تراکنش بین 25 میلیون تا 56 میلیون رمزارز MATIC متغیر بود و در آن زمان ارزش این نقل و انتقالات به رقمی بین 21 تا 47 میلیون دلار می‌رسید.

از آنجا که آدرس کیف پول‌های دریافت‌کننده در حال حاضر فاش نشده‌ است، ناظران به گمانه‌زنی درباره علت جابجایی این مبلغ هنگفت و خروج آن از شبکه پرداخته‌اند.

نهنگ های پالیگان

دلیل انتقال این حجم از پالیگان (MATIC) چیست؟

این نقل و انتقالات درست زمانی انجام می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال شاهد زیان‌های قابل‌توجهی است و بیت کوین حدود 4.5 درصد و اتریوم 5.5 درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. لازم به ذکر است که در این آشفتگی، پالیگان تا کف روزانه 0.81 دلاری سقوط کرد.

نمودار روزانه پالیگان

برخی معتقدند این ریزش باعث شده است هولدرهایی که با این قیمت هنوز روی سود هستند، برای دریافت سود سرمایه‌گذاری خود مشغول فروش شوند. در این بین نهنگ‌ها نقش پررنگ‌تری دارند، زیرا اشتباهی کوچک می‌تواند زیانی هنگفت برای آنها در پی داشته باشد.

نظریه بعدی به این واقعیت اشاره دارد که هولدرهای بزرگ ممکن است ترجیح دهند برای حفظ امنیت بیشتر، به جای نگهداری دارایی خود در صرافی‌ها، آنها را به کیف پول‌های سرد منتقل کنند. این یک روش معمول است، اما معمولاً در چنین تراکنش‌های بزرگی به این سرعت اتفاق نمی‌افتد.

در بدترین سناریو، ممکن است این تراکنش‌ها بیانگر آن باشد که عوامل داخلی حامیان اصلی پالیگان (MATIC) باتوجه به اطلاعات غیرعمومی که در مورد چشم‌انداز آتی این دارایی دارند مشغول نقد کردن وجوه خود هستند. البته هیچ دلیل قاطعی برای تایید این حدس وجود ندارد.

علیرغم نامشخص بودن دلایل این جابه‌جایی، با توجه به اهمیت این رمزارز برای اکوسیستم و رشد کلی شبکه پالیگان، چنین حرکاتی ارزش نظارت دارند. وجود هرگونه نشانه از کاهش اعتماد هولدرهای اصلی می‌تواند بر چشم‌انداز قیمت متیک (MATIC) تأثیری منفی داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا اطلاعات بیشتری در مورد اهداف این معاملات منتشر می‌شود یا خیر.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: captainaltcoin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array