به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از اینکه خبر لیست شدن توکن اوردینالز (ORDI) در بخش پروژه‌های توسعه “seed” صرافی بزرگ بایننس منتشر شد، قیمت این دارایی طی 24 ساعت بیش از 81 درصد افزایش یافت. این روند رشد همچنان ادامه دارد و این دارایی اکنون با بیش از 26 درصد رشد روزانه، با قیمت 13.79 دلار ترید می‌شود.

لیبل ” seed ” نشان‌دهنده پروژه‌ها و توکن‌های آزمایشی است که ممکن است نوسانات و ریسک بالاتری نسبت به سایر پروژه‌ها داشته باشند.

خبر تصمیم بایننس مبنی بر اعطای تگ Seed  به توکن ORDI که اخیراً منتشر شد نشان می‌دهد که این صرافی توکن ORDI را برای معاملات اسپات در برابر جفت‌هایی مانند ORDI/BTC، ORDI/USDT و ORDI/TRY نیز در دسترس قرار خواهد داد. برداشت‌ها برای توکن ORDI از ساعت 6:30 صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) روز 8 نوامبر (17 آبان) آغاز شده است.

حضور اوردینالز (ORDI ) در صرافی‌های رمزارزی

قبل از لیست شدن در بایننس، صرافی ارزهای دیجیتال اوکی ایکس (OKX)، بیش از 60 درصد از تراکنش‌های روزانه اوردینالز را به خود اختصاص می‌داد. با اضافه شدن این دارایی به فهرست بایننس، انتظار می‌رود این صرافی گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. گفتنی است که بایننس در ابتدا پشتیبانی از اوردینالز مبتنی بر تصویر را در ماه می آغاز کرده بود و روز سه‌شنبه، مشتریان توانستند اولین توکن با استاندارد BRC-20 یعنی ORDI را معامله کنند.

لیست شدن ORDI در بایننس پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز سرویس Ordinals Inscription استخر بایننس در ماه آگوست صورت گرفته است. این سرویس فرآیند ارائه داده‌های اضافی در بلاکچین بیت کوین را برای کاربران ساده‌تر کرده است. در نتیجه این پیشرفت، قیمت ORDI افزایش قابل توجهی داشته و از پایین‌ترین سطح خود در حدود 7 دلار به سطح فعلی یعنی 13.79 دلار رسیده است.

قیمت اوردینالز

علاوه بر این، حجم معاملات این ارز نیز تا حدود 445 میلیون دلار افزایش یافته است که افزایش قابل توجه 1402 درصدی را نشان می‌دهد.

پروتکل اوردینالز (Ordinals) به کاربران بیت کوین این امکان را می‌دهد که داده‌ها، به ویژه داده‌های مربوط به هنر دیجیتال را در تراکنش‌های نسبتاً کوچک مبتنی بر بیت کوین جاسازی کنند. این امر زمانی امکان‌پذیر شد که استاندارد توکن BRC-20 در ماه آوریل معرفی گردید و راه را برای انتشار این پروتکل هموار کرد و به کاربران اجازه داد تا توکن‌های قابل معامله را مستقیماً در این شبکه بلاکچین ایجاد کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: optimisus

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array