به گزارش ایران دکونومی، درآمد های وب در اسفندماه سال گذشته با رشد قابل‌ توجهی روبه‌رو شده است. این شرکت در ماه گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که در مقایسه با بهمن‌ماه ۱۴۰۱، بیش از ۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

قسمت بسیاری از افزایش این درآمد، به عملکرد دقیق و درست گروه IT این شرکت بر می‌گردد. در اسفندماه، های وب از این حوزه بیش از 46 میلیارد تومان درآمد، شناسایی کرده که این رقم در بهمن‌ماه حدود 11.8 میلیارد تومان بوده است.

 

 

درآمد این شرکت از ارائه خدمات عمده فروشی پروانه fwa و بهره‌مندی از امکانات به واسطه سایر شرکت‌های دارنده پروانه نیز طی یک ماه گذشته بوده که به حدود 49.6 میلیارد تومان رسیده است.

دیگر درآمد این شرکت از ارائه خدمات عمومی اجباری (USO) در مناطق روستایی بوده که مبلغی حدود 19.5 میلیارد تومان بهره داشته‌است. این مبالغ بابت قرارداد بین، وزارت ارتباطات و شرکت داده گستر عصر نوین برای پروژه خرید اینترنت پرسرعت در بیشتر از دویست و پنجاه هزار روستا که فاقد این امکانات است، انجامید. این قرارداد به مدت ده سال اعتبار دارد.

این شرکت از فروش تجهیزات سمت مشترکین حدود ۳۲ میلیارد تومان، از ارائه خدمات پروانه FCP حدود ۳۲.۸ میلیارد تومان و از ارائه خدمات پروانه TRUNK حدود ۲۱.۲ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است.

براین‌اساس، درآمد های وب طی سال ۱۴۰۱ به ۲۷۲۶ میلیارد تومان رسیده که رشد حدود ۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ دارد.

.های وب قصد داشته برای توسعه زنجیره  خدمات خود، وسیع‌ترین مرکز داده بخش خصوصی کشور را در منطقه پونک تهران راه‌اندازی کند. که این، یکی از اهدافی‌ست که  آن را عملی کرده است.

های وب در حوزه‌های بسیاری فعالیت گسترده‌ دارد. این شرکت در زمینه ارائه خدمات انتقال داده‌ها و خدمات جانبی آن، ارائه خدمات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و سایر خدمات کامپیوتری و مخابراتی، فعالیت‌های خدماتی و پشتیبانی پیمانکاری، کلیه فعالیت‌های کامپیوتری و مخابراتی در زمینه نصب، طراحی، فنی، نگهداری و پشتیبانی مراکز کم ظرفیت و پرظرفیت و فعالیت‌های مرتبط با فناوری اطلاعات (IT) و انفورماتیک، انجام کلیه کارهای انفورماتیکی شامل طراحی و تولید ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای رایانه‌ای اعم از سفارش مشتری و بسته‌های نرم‌افزاری و پشتیبانی نرم‌افزارهای رایانه‌ای، سیستم‌های ویژه رایانه‌ای نظیر اتوماسیون صنعتی و کارت‌های هوشمند، مشاوره، اجرا و نظارت بر اجرای پروژه‌های انفورماتیکی و مخابراتی، شبکه‌های رایانه‌ای و مخابراتی و شبکه‌های رایانه‌ای اطلاع‌رسانی نظیر اینترنت و اینترانت، ارائه خدمات پشتیبانی تجهیزات سخت‌افزاری رایانه‌ای و مخابراتی، ارائه خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ارائه خدمات پخش تعاملی برنامه‌های صوتی و ویدئویی مبتنی بر پروتکل اینترنت بر بستر باند پهن ابر داده‌ها فعالیت می‌کند.

مسئولیت اجتماعی های وب

از دیگر فعالیت‌های شرکت های وب ، همکاری با خیریه‌ها  مانند خیریه اتیسم ایران، منادیان رحمت، خانه ای بی، کهریزک، معدنچیان آزاد شهر، آیین کوچه گردان عاشق جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع)، موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند، موسسه خیریه مهر ماندگار، کانون هموفیلی ایران، موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، کانون خیریه سندرم داون ایران، زنجیره امید، موسسه خیریه ریشه‌ها، مناطق زلزله زده غرب کشور، عترت فاطمی و…است.

که طرح این فعالیت‌های اجتماعی این گونه است که مشتریان با خرید بسته فشفشه مهربانی می‌توانند در زمان مشخص که توسط سایت اعلام می‌شود، علاوه بر مصرف فشفشه، کل مبلغ را به امور خیریه اهدا  کنند.

هر کدام از این موسسه‌ها در یک دوره تعیین شده که در سایت های وب مشخص می‌شود، قرار گرفته و کمپین آن عملی شده است.

سی و نهمین فشفشه مهربانی در تاریخ سی بهمن و یک اسفند ۱۴۰۱ و با همکاری موسسه سپهر در حمایت به زلزله زدگان، اشتغال و توان‌بخشی مصدومان و معلولین جسمی و حرکتی و از این قسم فعالیت ها صورت گرفت.

 

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array