به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم لینکدین در حال آزمایش قابلیت جدیدی بر مبنای هوش مصنوعی زایا برای کارجویان است. این کمپانی درحال توسعه قابلیت جدیدی است که می‌تواند رزومه‌های کوتاهی برای کارجویان نوشته و در اختیار آنها بگذارد. کارجویان نیز می‌توانند همین رزومه را برای استخدام‌کنندگان در پلتفرم لینکدین ارسال کنند. این قابلیت به‌زودی در دسترس کاربرانی که مشترک نسخه پریمیوم (پولی) لینکدین هستند، قرار خواهد گرفت.

با عرضه این آپدیت، در صفحه اصلی نمایشگر عنوان‌های شغلی در دسترس، گزینه جدید “تولید رزومه نمونه توسط هوش مصنوعی برای تیم استخدامی” نیز در پروفایل کاربران فعال خواهد شد. این قابلیت از اطلاعات موجود در پروفایل شما، اطلاعات موجود در پروفایل مدیر تیم استخدامی، شرح عنوان شغلی، و ترجیحات کمپانی مقصد برای رزومه‌نویسی و ایجاد یک معرفی‌نامه شخصی‌سازی شده بهره می‌گیرد.

 

لینکدین

 

در نمونه رزومه ارائه شده توسط لینکدین، این نوشته شباهت زیادی به معرفی‌نامه معمول و قابل‌قبول دارد. با این حال، نوشته تولید شده توسط هوش مصنوعی، فقط محدود به اطلاعاتی است که در پروفایل لینکدین خود وارد کرده‌اید. برای کمپانی‌هایی که در حال استخدام کارمندان جدید هستند، شخصی‌سازی کردن نوشته بر اساس اولویت‌ها و ترجیحات شما اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل توصیه می‌شود که کاربران نوشته تولید شده توسط هوش مصنوعی را حتماً قبل از ارسال بازبینی و اصلاح نمایند.

 

لینکدین

 

لینکدین که مالک آن شرکت همکار کمپانی OpenAI، یعنی غول صنعت تکنولوژی، مایکروسافت است، درحال آزمون و خطای قابلیت‌های دیگری بر مبنای هوش مصنوعی نیز هست. این پلتفرم اخیراً قابلیت “پیشنهادات نوشتاری هوش مصنوعی” را به پروفایل کاربران افزوده است. همچنین بخش “مقالات مشترک” که از متون تولید شده توسط هوش مصنوعی بهره می‌گیرد.

 

منبع: engadget

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array