به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تیم پشتیبان شبکه سوئی (Sui) و توکن بومی آن (SUI)، این اتهامات را رد کرده است که آن‌ها قفل پاداش‌های استیکینگ سوئی را باز کرده‌ و آن‌ها را در صرافی ارزهای دیجیتال بایننس دامپ کرده‌اند.

بنیاد سوئی در یک تاپیک پنج قسمتی در توییتر در 27 ژوئن (6 تیر) این ادعا را رد و بیان کرد که هیچ یک از توکن‌های قفل شده یا خارج از گردش، از جمله جوایز استیکینگ سوئی، فروخته نشده است:

“بنیاد سوئی جوایز استیکینگ یا هیچ توکن دیگری از SUI استیکینگ شده و غیر در گردش را در بایننس یا موارد دیگر نفروخته است.”

این بنیاد افزود: «همه تخصیص توکن‌های خودی همچنان مشمول قفل‌ها و سایر محدودیت‌های انتقال هستند و مطابقت دارند.»

هدف از این ارتباط، به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به توکنومیک شبکه سوئی از جمله عرضه توکن SUI و توزیع‌های خاص توکن‌های SUI است.

— بنیاد سوئی (@SuiFoundation) 27 ژوئن 2023

Sui

سوئی یک بلاکچین غیرمتمرکز اثبات سهام است. کاربران می‌توانند توکن‌های سوئی خود را برای مشارکت در مکانیسم اثبات سهام آن در ازای SUI بیشتر به اشتراک بگذارند و حداقل دوره استیکینگ مورد نیاز نیست.

تکذیب اخیر سوئی در پاسخ به ادعاهای مفسر مستعار رمزارز دیفای اسکوئرد (DeFiSquared) در یک تاپیک توییتری در 27 ژوئن بود، جایی که آنها بنیاد سوئی را متهم کردند که جوایز را از SUI قفل شده و استیکینگ در بایننس ارسال کردند.

در حالی که سوئی گفت که تراکنش‌های خاص مشمول یک قفل قراردادی هستند، دیفای اسکوئرد گفت که توکن‌های سوئی را می‌توان بدون محدودیت باز کرد.

کارشناس متمرکز بر DeFi ادعا کرد که آدرس کیف پول سوئی فاندیشن 0x341f” مبلغ 3.125 میلیون از مجموع 27 میلیون SUI را به سه آدرس جداگانه منتقل کرده است که سپس به بایننس منتقل شده است.

تراکنش خاصی که به آن اشاره شد، پرداختی بود که مشمول یک قفل قراردادی بود.

— بنیاد سوئی (@SuiFoundation) 27 ژوئن 2023

دیفای اسکوئرد ادعا کرد که این فرآیند بارها قبل از اینکه بیشتر آن در بایننس تمام شود، اتفاق افتاده است.

به گفته میستن لبز (Mysten Labs)، از خالقان بنیاد سوئی، بلاکچین سوئی به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران امکان تراکنش بالا با کارمزد پایین را ارائه دهد.

به گفته کوین مارکت کپ، توکن SUI در حال حاضر دارای ارزش بازار 427.7 میلیون دلاری است که از عرضه حدود 604 میلیون توکن در گردش است. SUI در زمان انتشار 0.70 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 2.4 درصد کاهش داشته است.

بنیاد سوئی گفت که به زودی پیش‌بینی دقیق از برنامه انتشار توکن را منتشر خواهد کرد.

با توجه به توکن آنلاکس (Token Unlocks) داشبورد توکنومیکس (tokenomics)، بازگشایی بعدی 61 میلیون توکن (43 میلیون دلار) برای 3 ژوئن (13 خرداد) برنامه‌ریزی شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array