به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تیم توسعه‌دهندگان فلوکی اینو اعلام کرد برای تسهیل روند خرید و فروش این توکن، یک ربات معاملاتی در تلگرام راه‌اندازی کرده است. این ربات تلگرامی قرار است در مرحله اول در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته و تا اواسط ژوئن (اواخر خرداد) به صورت عمومی عرضه شود.

طبق اعلام یکی از توسعه‌دهندگان فلوکی، این ربات معاملاتی قرار است در آینده بر بستر شبکه‌های بلاکچین اتریوم و بیس (Base) نیز عرضه ‌شود. با توجه به الزام کاربران به هولد کردن مقداری توکن فلوکی اینو برای استفاده از این ربات، انتظار می‌رود با عرضه این محصول، تقاضا برای توکن FLOKI افزایش یابد.

لازم به ذکر است که کارمزد معامله با این ربات معادل ۱ درصد از هر تراکنش در نظر گرفته شده است. افزون بر این، ۵۰ درصد از مجموع کارمزدهای جمع‌آوری‌شده نیز‌ برای بازخرید FLOKI از بازار آزاد استفاده خواهد شد. این تیم می‌تواند با این کار فشار خرید فلوکی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

نوسانات قیمت فلوکی اینو

نمودار هفت روزه فلوکی اینو
نمودار هفت روزه فلوکی اینو

رشد اخیر میم کوین‌ها باعث شده است توسعه‌دهندگان به دنبال افزودن کاربردهای جدید برای آنها باشند. افزودن ربات تلگرامی یکی از رایج‌ترین این روش‌هاست. گفتنی است که پس از انتشار این خبر، قیمت فلوکی تا ۲۰ درصد افزایش یافت و از ۰.۰۰۰۲۲ دلار به حدود ۰.۰۰۰۲۹ دلار رسید. علیرغم اینکه تاثیر این جهش ناگهانی پایدار نبود و قیمت به محدوده 0.00024 دلار بازگشت، فلوکی اینو همچنان در منطقه سبز معامله می‌شود.

منبع: coindesk

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array