به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اخیراً موج گسترده‌ای از ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) صرافی بایننس و بازار رمزارز بومی آن، بایننس کوین (BNB) را دربرگرفته است، که عمدتاً به دلیل اخبار مربوط به استعفای مدیران ارشد شعبه آمریکایی این صرافی بوده است. به نظر می‌رسید که تحولات منفی اخیر در این صرافی به طور موقت بر حجم معاملات آن تأثیر گذاشته است، اما از آن زمان نشانه‌هایی از بهبود در این معیار به چشم می‌خورد.

نوسانات در حجم معاملات بایننس

طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، نمودار حجم معاملات بایننس کوین (BNB) متعلق به این صرافی رمزارزی، مشخصاً نشانه‌هایی از یک روند نزولی قوی را نشان می‌دهد. اولین نشانه‌های این روند نزولی روز 13 سپتامبر (22 شهریور) آشکار شد و افت معاملات از بالای 500 میلیون دلار تا حدود 300 میلیون دلار را نشان داد. این روند نزولی با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اخراج و استعفای مدیر عامل بایننس آمریکا تشدید شد.

با این حال، روز 16 سپتامبر افزایش نسبی حجم معاملات این رقم را به مرز 600 میلیون دلار رساند، ولی این جهش دوام زیادی نداشت و روز بعد دوباره کاهش چشمگیری در آن مشاهده شد. در زمان نگارش این مطلب، حجم معاملات بایننس کوین با اندکی بهبود، در حدود 622 میلیون دلار در نوسان است.

بایننس کوین

بررسی معاملات درون زنجیره هوشمند بایننس

بررسی حجم تراکنش‌های بایننس در پلتفرم دیفای لاما (DefiLlama) کاهش محسوسی در تعداد تراکنش‌های انجام شده درون زنجیره‌ای را نشان داد. تجزیه و تحلیل روند تراکنش‌ها مشخص کرد که بایننس سال 2023 را با فعالیت در سطوح بالا آغاز کرد، اما از حدود ماه می، به دوران رکود وارد شد. قبل از این کاهش، میانگین اندازه تراکنش‌ها در این شبکه بلاکچین از 4 میلیون دلار فراتر رفته بود.

بایننس کوین (BNB) به روند صعودی خود ادامه می‌دهد

تجزیه و تحلیل روند قیمت روزانه بایننس کوین (BNB) از افزایش جزئی قیمت در روزهای اخیر حکایت دارد. این نمودار نشان می‌دهد که بایننس کوین (BNB) به طور مداوم شاهد یک سری روندهای صعودی جزئی بوده است که طی سه روز گذشته، بزرگی هر کدام به کمتر از 1٪ می‌رسد. در زمان نگارش این مطلب، این رمزارز با قیمتی در حدود 219 دلار معامله می‌شود که بیش از 1 درصد افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

نمودار روزانه بایننس کوین

علاوه بر این، این روند صعودی، شاخص مقاومت نسبی (RSI) بایننس کوین (BNB) را به بالای خط خنثی (سطح 50) رسانده است که نشان دهنده یک روند صعودی ملایم است. در صورت ادامه این روند صعودی، این دارایی پتانسیل عبور از میانگین متحرک کوتاه مدت خود را دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: ambcrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array