به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در 13 ژوئن (23 خرداد)، کنگلومرای (conglomerate) کفش آلمانی پوما، تجربه متاورس سه بعدی خود، بلک استیشن (Black Station) را راه‌اندازی کرد. همانطور که توسعه‌دهندگان گفته‌اند، بلک استیشن یک خانه تجربی برای عرضه محصولات است که به‌منظور ارائه دسترسی بی‌نظیر برای دارندگان توکن غیرقابل تعویض (NFT) پوما پس (Puma Pass) ساخته شده است.

این شرکت می‌گوید که این تجربه برای همه قابل کاوش است، اما فقط کسانی که دارای توکن‌های RB هستند که به دارندگان پوما پس داده می‌شود، می‌توانند یک کفش ورزشی دیجیتالی رول‌بریکر (Rulebreaker) خریداری کنند و دو پوشیدنی دیجیتالی را دریافت کنند. در زمان انتشار، توکن‌های RB در حال حاضر دارای برچسب از 0.0125 اتر قیمت هستند.

دارندگان توکن RB می‌توانند آن را از 13 تا 20 ژوئن (23 تا 30 خرداد) در بلک استیشن بسوزانند و به کیف پول خود اجازه دسترسی به محصولات مختلف در متاورس را بدهند. طبق نقشه راه، بلک استیشن امسال چند رویداد عمومی دیگر و کاهش NFT خواهد داشت و رویدادهای 2024 هنوز در حال توسعه است.

این تجربه تا 23 ژوئن باز می‌ماند. قبلاً پوما اعلام کرده بود که در حال بررسی زنجیره‌های جایگزین است، اما با این وجود تصمیم گرفت در اتریوم باقی بماند. علاوه بر اتصال کیف پول و استفاده از اتر، خرید کلکسیون‌های دیجیتال از طریق کارت اعتباری امکان‌پذیر است.

کوین تلگراف در فوریه 2022 (بهمن 1401) گزارش داد که پوما یک دامنه سرویس نام اتریوم را ثبت کرده و نام توییتر خود را به Puma.eth تغییر داده است. در آن زمان، پوما روی مجموعه‌های مختلف NFT با الهام از گربه‌ها سرمایه‌گذاری کرده بود؛ از جمله لیزی لاینز (Lazy Lions)، کول کتز ان‌اف‌تی (Cool Cats NFT)، گاتر کت گنگ (Gutter Cat Gang) و کت‌بلاکس (CatBlox) است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array