به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سو ژو (Su Zhu) و کایل دیویس (Kyle Davies)، بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری سقوط کرده ثری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) به اختصار 3AC، راه اندازی پروژه ارز دیجیتال اوپن اکسچنج (Open Exchange) یا OPNX را اعلام کردند.

هم زو و هم دیویس اعلامیه راه اندازی 4 آوریل (15 فروردین) را از لسلی لمب (Leslie Lamb)، مدیر اجرایی OPNX بازنشر کردند، که گفت صرافی برای “معاملات اسپات و آتی ” باز است. به گفته مدیرعامل، راه اندازی این صرافی با هدف “کمک به صنعت” در میان فروپاشی پلتفرم‌هایی از جمله FTX و سلسیوس انجام شد.

این صرافی، زاییده افکار بنیانگذاران 3AC و همچنین شرکت‌های بالاتر از پلتفرم سرمایه‌گذاری رمزارز کوین فلکس (Coinflex) – که در حال حاضر تحت یک طرح بازسازی مصوب در سیشل قرار دارد، وب‌سایت خود را در فوریه (بهمن 1401) راه‌اندازی کرد. ثری اروز کپیتال ، صندوق تامینی دوستدار ارزهای دیجیتال که زمانی دارایی‌های 10 میلیارد دلاری را در اختیار داشت، در بحبوحه بازار در سال 2022 (1401) سقوط کرد.

3AC

پس از فروپاشی 3AC، مدیرعامل کوین فلکس، مارک لمب (Mark Lamb) و یکی از بنیانگذاران سودو آروموگام (Sudhu Arumugam)، بعداً گفتند که با ژو و دیویس برای ساختن یک پلتفرم جدید کار خواهند کرد، که طبق گزارش‌ها در ابتدا به عنوان “GTX” قبل از استقرار در OPNX مطرح شده بود. مقامات ایالات متحده همچنین احضاریه‌ای را از طریق توییتر به دیویس در رابطه با نقش ادعایی وی در فروپاشی 3AC صادر کرده اند.

در زمان انتشار، محل اختفای دیویس و ژو ناشناخته بود. با این حال، هر دو بنیانگذار 3AC به فعالیت خود در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ادامه داده‌اند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array