به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی و شرکت مادر صرافی رمزارزی گیت.آی‌او (Gate.io) یعنی کمپانی گِیت گروپ (Gate Group)، به تازگی از جدیدترین پلتفرم معاملات دارایی‌های مجازی خود در هنگ کنگ رونمایی کرده است.

این پلتفرم، تحت عنوان گیت.اچ‌کی (Gate.HK)، ارائه خدمات ثبت‌نام و معاملات دارایی‌های دیجیتال خود را از روز 23 می (2 خرداد) آغاز کرده است. کاربران اکنون می‌توانند دارایی‌های مجازی خود را در این پلتفرم واریز و برداشت نموده و در معاملات اسپات ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) شرکت کنند. پلتفرم معاملاتی گیت.اچ‌کی (Gate.HK) به دنبال ارائه طیف متنوعی از خدمات تجاری است که پاسخگوی نیاز کاربران خرد و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای خواهد بود.

به‌علاوه، گیت گروپ در نظر دارد قابلیت‌های این پلتفرم جدید را گسترش دهد و خدمات بیشتری را در آن معرفی کند که مجموعه گسترده‌تری از گزینه‌های معاملاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر دسته از محصولات و خدمات جدید این شرکت برای پاسخگویی به نیازهای خاص کاربران و درعین‌حال، رعایت الزامات نظارتی در هنگ کنگ طراحی خواهد شد.

پلتفرم گیت اچ کی

در ماه فوریه امسال (بهمن 1401)، صرافی گیت.آی‌او (Gate.io) پس از اختصاص 50 میلیون دلار هنگ کنگ (معادل 6.4 میلیون دلار امریکا) توسط دولت محلی به عنوان بخشی از بودجه سال 2023-2024 شهر، نسبت به حضور خود در هنگ کنگ ابراز تمایل کرد.

روز 23 می (2 خرداد)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC) اعلام کرد که قصد دارد بستر مناسبی برای فعالیت پلتفرم‌های دارای مجوز برای ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خرد فراهم کند. این رگولاتور اعلام کرد آن دسته از اپراتورهای پلتفرم‌های معاملات دارایی‌های مجازی که مایل به رعایت دستورالعمل‌های پیشنهادی این نهاد نظارتی هستند، می‌توانند برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.

این دستورالعمل‌ها جنبه‌های مختلفی از جمله الزامات امنیتی حضانت دارایی‌های دیجیتال، استانداردهای امنیت سایبری و تفکیک دارایی‌های مشتری را در بر می‌گیرد. براساس این اطلاعیه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC) اذعان داشته است که قصد دارد چندین اقدام قوی در راستای محافظت از سرمایه‌گذاران خرد نیز انجام دهد. این اقدامات شامل حکمرانی مؤثر، ارزیابی‌های مناسب در طول فرایند آن‌بورد، بررسی دقیق ویژگی‌های توکن، الزامات پذیرش و شیوه‌های افشای صریح و شفاف هستند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array