به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، امروز از راه‌اندازی سرویس معاملات بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بدون کارمزد با جفت‌های اسپات و مارجین استیبل‌کوین FDUSD خبر داد. پس از اینکه بایننس در پایان ماه مارس معاملات با کارمزد صفر برای تمام جفت‌های معاملاتی به جز TrueUSD (TUSD) را پایان داد، قیمت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) فشار زیادی را متحمل گردید.

بایننس با معاملات FDUSD به دنبال بهبود سهم بازار است

طبق اعلام بایننس به واسطه برنامه ترید بیت کوین با کارمزد صفر، کاربران می‌توانند از ساعت 08:00 صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) روز 4 آگوست (13 مرداد)، از مزایای وجود جفت معاملاتی اسپات و مارجین BTC/FDUSD با کارمزد صفر بهره‌مند شوند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند جفت ارز ETH/FDUSD را نیز بدون نیاز به پرداخت کارمزد (در سمت فرستنده) معامله کنند و در سمت گیرنده نیز کارمزد استاندارد مطابق با سطح VIP کاربر اعمال می‌شود.

حجم معاملات در جفت‌های اسپات و مارجین BTC/FDUSD از محاسبه حجم معاملات در ردیف VIP و کلیه برنامه‌های تامین نقدینگی مستثنی شده است. بنابراین، تجربه ترید بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

معاملات بایننس

بایننس برنامه معاملاتی بیت کوین با کارمزد صفر و پروموشن کارمزد صفر BUSD خود را در ماه مارس پایان داد و BUSD را به استیبل کوین TrueUSD (TUSD) تغییر داد. این صرافی، تتر (USDT) را از برنامه معامله‌های بدون کارمزد خود حذف کرد و باعث شد سهم بازار بایننس بیش از 50 درصد و حجم آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد. اخیراً سهم بایننس در بازار به کمترین میزان در یک سال گذشته رسیده و در بحبوحه فشارهای نظارتی و حجم معاملات کم، سهم آن تا مرز 53.7 درصد کاهش یافته است.

توکن‌های First Digital USD (FDUSD) توسط صندوق تراست First Digital مستقر در هنگ کنگ پشتیبانی می‌شود. ارزش بازار 257 میلیون دلاری FDUSD در مقایسه با سایر استیبل کوین‌ها مانند USDT، TUSD، BUSD و USTC هنوز رقم پایینی به شمار می‌رود. بنابراین، در حال حاضر تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال نخواهد داشت، اما استخراج FDUSD در میان تقاضای انبوه کاربران در بایننس می‌تواند باعث افزایش قابل توجهی در ارزش بازار آن شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array