به گزارش ایران دکونومی، به نقل از  EU-startups در این اکوسیستم هیچوقت روز کسل کننده‌ای وجود ندارد. در این هفته، استارتاپ‌های حمل‌ونقل سرفصل اخبار را به خود اختصاص دادند و مشارکت‌ استارتاپ‌های کشاورزی در حال شکل‌گیری آینده جدیدی برای تأمین غذا رقم می‌زنند.

راه‌اندازی و توسعه

Rows، صفحه گسترده‌ای برای نسل بعد در کسب و کارها، با حمایت Lakestar، Accel، و Cherry Ventures، به‌روزرسانی محصول جدیدی را اعلام کرد: Rows 2.0. بعد از این به‌روزرسانی، کاربران، بنیان‌گذاران استارتاپها، بازاریابان، تحلیلگران و توسعه دهندگان نرم‌افزار که از این صفحات استفاده می‌کنند، می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی نیز استفاده کنند و به راحتی دیتای خود را در یک صفحه وب، بارگذاری، تبدیل و اشتراک‌گذاری کنند.

یک شرکت بازاریابی آموزشی، استارتاپ Candlefox Allcourses.ie را راه‌اندازی کرد که یک پلتفرم مقایسه دیجیتال برای کسانی است که در ایرلند به دنبال دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری هستند. Allcourses هفتمین وب سایتی است که از Candlefox استفاده می‌کند و دومین وب سایت خارج از اقیانوسیه است که پس از موفقیت CoursesOnline، در سال 2018 برای ارائه دوره‌های آموزشی به ساکنان در بریتانیا، راه‌اندازی شد.

مشارکت استارتاپهای اروپایی

  • استارتاپ‌های پیشرو در حوزه حمل‌ونقل، Ubiq و Swobbee، با هم ادغام شدند تا انقلابی در لجستیک تعویض باتری ایجاد کنند. این مشارکت با هدف مشترک کارآمدتر و سودآورتر کردن تعویض باتری برای اپراتورها، فناوری‌های نوآورانه و تخصص هر دو شرکت را برای ایجاد استاندارد جدیدی در تدارکات تعویض باتری گردهم می‌آورد.
  • Tazapay از همکاری جدید با دروازه پرداخت بلادرنگ جهانی، Volt خبر داد. این مشارکت استراتژیک فرصت‌های رشد جدیدی را برای Tazapay در بریتانیا و اروپا ایجاد می‌کند.
  • Upvest و Vivid، از بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های بانکی و سرمایه‌گذاری آلمان هستند. راه‌حل API Upvest به مشتریان نهایی Vivid این امکان را می‌دهد که برای اولین بار در ETFهای اروپایی سرمایه‌گذاری کنند و با تمام حقوق سهامداران به اشتراک بگذارند.
  • Yara، یک شرکت جهانی تغذیه محصولات کشاورزی در نروژ، و Syngenta Group، یک شرکت نوآوری کشاورزی است که دفتر مرکزی آن در سوئیس قرار دارد. وواردا، یک استارتاپ ag-tech است که توسط یارا تأسیس شده است. این شرکت‌ها همکاری خود را آغاز کردند. آنها می‌خواهند پذیرش Global Field ID را تسریع بخشند. این قابلیت استاندارد فناوری جدیدی است که به تسهیل کشف داده‌های میدانی و اشتراک‌گذاری داده‌ها در کشاورزی و صنایع غذایی می‌پردازد.
  • شرکت Tracer اعلام کرده که Mad Power Technologies را خریداری کرده است، شرکتی که خدمات AI/ML را با تخصص در ضبط و مدل‌سازی داده، گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل و ارائه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر کلود ارائه می‌کند.
  • HumanForest نیز با برنامه تحویل غذا Uber Eats همکاری کرده تا پیک‌هایی که از پلتفرم آن استفاده می‌کنند، نرخ‌های تخفیفی برای ناوگان eBike و eMoped خود ارائه دهد. eMoped HumanForest، به عنوان اولین شریک تحویل‌دهی شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند 10 درصد تخفیف پیک در بسته‌های دقیقه‌ای دریافت کنند که از طریق برنامه HumanForest خریداری می‌شوند. این بدان معنی است که آنها می‌توانند با کمتر از 2.25 پوند در ساعت از این سرویس استفاده کنند.
  • Buddy، یک برنامه مالی شخصی‌ است که برای Gen Z ست و با 2.7 میلیون کاربر در سراسر جهان کار می‌کند. این استارتاپ با Klarna Kosma، یک برند فرعی و واحد تجاری غول فناوری فین‌تک Klarna، همکاری کرده است تا از رشد سریع پلتفرم بانکداری باز خود استفاده کند.
  • RoomRaccoon با پلتفرم جهانی فناوری مالی Adyen همکاری می‌کند. با این همکاری، RoomRaccoon پیشنهاد پرداخت خود را در 28 بازار در اروپا و آمریکای شمالی، از جمله بریتانیا، گسترش خواهد داد. اکنون، هتل‌های مستقل می‌توانند انتظارات مهمانان مدرن را با فرآیندهای پرداخت یکپارچه برآورده کنند و ترجیحات روش پرداخت محلی را که مهمانانشان می‌شناسند و به آن اعتماد دارند، ارائه دهند.

نقطه عطف اکوسیستم اروپا در هفته گذشته

  • Bonnet، یک استارتاپ در اروپاست که شارژر خودروهای الکتریکی را جمع‌آوری می‌کند. این استارتاپ از 150 هزار راننده خود دعوت می‌کند که به سرمایه‌گذاران برتر جهانی بپیوندند تا در این شرکت سهم بگیرند. این در حالی است که Bonnet پوشش خود را در اروپا تنها در سه ماه، بیش از دو برابر کرده است و اکنون دارای بیش از 200,000 شارژر است که رانندگان خودروهای برقی می‌توانند به راحتی از طریق برنامه آن، که در 12 کشور وجود دارد، شارژ کنند.
  • Global VC Pi Labs برنامه رشد 2023 خود را آغاز کرده است و از پنج استارتاپ در مراحل اولیه حمایت می‌کند که راه‌حل‌های تکنولوژیکی را توسعه دهند و انتظار می‌رود که تأثیر مثبتی بر نحوه تعامل کسب‌وکارها و جوامع با دنیای ساخته‌شده داشته باشد.
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array