به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ایلان ماسک قصد دارد برای بهبود نحوه رتبه‌بندی پاسخ‌ها (replies) در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، به توسعه یک ویژگی رأی منفی ادامه دهد. اگرچه این شرکت هنوز برنامه‌های خود در این زمینه را به طور رسمی اعلام نکرده است، ولی پیش‌بینی می‌شود ویژگی رای منفی احتمالاً در قالب یک دکمه «dislike» به این پلتفرم اضافه شود. در کد ارجاع موجود در برنامه iOS ایکس اکنون دکمه‌ای به شکل یک “قلب شکسته” در کنار دکمه ” like” که به شکل قلب دیده می‌شود، وجود دارد که مستقیم به ویژگی “downvote” اشاره می‌کند.

دیسلایک ایکس

البته توییتر، در سال 2021، قبل از اینکه در اختیار ایلان ماسک قرار بگیرد، ویژگی رأی منفی را همزمان با دکمه رأی مثبت در همه پست‌ها آزمایش کرده بود. ولی آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که ایکس در نظر دارد فقط امکان دادن رأی منفی به پاسخ‌ها را فراهم کند و از این راه به نشان دادن پاسخ‌های بهتر در بالای یک رشته توییت کمک کند و در عین حال پاسخ‌هایی را که کمتر پسندیده‌ شده‌اند به پایین‌ترین بخش از یک توییت منتقل نماید.

با توجه به عبارتی که در این کد به “پست‌ها” اشاره کرده است و فقط “پاسخ ها” را هدف قرار نداده است، مشخص نیست که X در نظر دارد ویژگی رای منفی را برای همه پست‌های این پلتفرم ارائه دهد یا فقط شامل پاسخ‌های کاربران خواهد شد.

البته این تنها تغییری نیست که ایکس (X) اخیراً در سیستم “لایک” خود ایجاد کرده است. اخیراً، گزارش شد که این پلتفرم پنهان کردن لایک‌ها از دید عموم مردم را آغاز کرده است.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array