به گزارش ایران دکونومی، نمایندگان شرکت مهندسی و امنیت شبکه دژپاد، سامان سلامت و محمد ایحاطی در رویداد ابرکلاس، به بررسی یکی از محصولات پرکاربرد شرکت وی‌ام‌ور پرداخت با نام VMware Cloud Foundation پرداختند.

این محصول برای محاسبات مجازی‌سازی، مجازی‌سازی شبکه و ذخیره‌سازی نرم‌افزارمحور کاربرد دارد. به گفته نمایندگان دژپاد، Vmware cloud foundation یک پلتفرم نرم افزاری یکپارچه شامل طیف کاملی از خدمات software-defined در یک پلتفرم واحد است که می‌تواند در یک ساختار ابری اختصاصی به صورت منابع لوکال (on-premises) مستقر گردد و یا به صورت سرویسی در ساختارهای ابری عمومی اجرا شود. این پلتفرم یک مسیر و راه ساده برای ایجاد یک محیط ترکیبی cloud (Hybrid) را ارائه می‌دهد و پیچیدگی‌های مربوط به راه‌اندازی و مدیریت این نوع محیط‌ها را از بین می‌برد. Vmware Cloud Foundation از یک پلتفرم مبتنی بر Hyper Converged Infrastructure (HCI) تشکیل شده است که فرایند ساخت و تحویل زیر ساخت‌های مجازی (VI) و دسکتاپ‌های مجازی (VDI) را تسریع می‌بخشد.

دژپاد چیست؟

شرکت مهندسی و امنیت شبکه دژپاد بــه صورت حرفه‌ای و تخصصی، محصولات «زیرساخت شبکه» و «امنیت
شبکه» را در تنوعی بالا عرضه می‌کند؛ چرا که امروزه وجه تمایز سازمانها، استفاده از تکنولوژی نوین و دانش
تخصصی به روز است.
این شرکت با تامین تجهیزات و ارائه راهکارها در به کارگیری تجهیزات سخت‌افزاری، در حوزه «زیرساخت و امنیت شبکه» از قبیل منابع پردازش، ذخیره‌سازها، فایروال، سوییچ و روتر و همچنین تامین لایسنسهای اورجینال برای انواع آنتی‌ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جلوگیری از انتشار داده‌ها و ابزارهای مدیریت دسترسی، سبد محصولات متنوعی در بازار فناوری اطلاعات داخلی به خود تخصیص داده است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array