به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت ایتالیایی دوکاتی (Ducati)، تولیدکننده مطرح موتور سیکلت در جهان، برای ورود به فضای وب3 (Web3) با ریپل لجر (XRP Ledger) وارد همکاری شده است. هدف اصلی این همکاری، عرضه اولین مجموعه دیجیتالی این شرکت به بازار عنوان شده است که یک مجموعه ویدیویی از تمام لوگوهای دوکاتی است که از سال 1946 تا به امروز بر روی مخازن موتورسیکلت‌های تولیدی این شرکت در لورگو پانیگال (Borgo Panigale) دیده شده است.

اولین نسخه از این مجموعه در اصل هدیه‌ای به طرفداران دوکاتی است زیرا این اولین حضور آن در دنیای وب 3 است. کاربران ملزم هستند ظرف مدت هفت روز از تاریخ انتشار یعنی 26 جولای (4 مرداد) برای دریافت توکن خود ثبت نام کنند. دوکاتی اعلام کرده است که کسانی که اولین کلکسیون را دریافت کنند، به پروژه‌های بعدی نیز دسترسی خواهند داشت.

ورود دوکاتی به دنیای وب3

طبق پست وبلاگی منتشر شده توسط این شرکت، پروژه‌های آتی این غول تولید موتور سیکلت با کمک شبکه بلاکچین ریپل اجرا خواهد شد که وظیفه ارائه پشتیبانی‌های فنی در بلاکچین کم‌هزینه، سریع و کربن خنثی ریپل لجر را بر عهده دارد

دوکاتی

دوکاتی قصد دارد طی چند ماه آینده فعالیت‌های خود در دنیای وب3 را از طریق ایجاد یک فضای تجمیع دیجیتال جدید، مجموعه‌های NFT و فرصت‌های دیگر توسعه دهد. این شرکت اعلام کرده است که این حرکت نشانه‌ای از «تکامل طبیعی استراتژی دیجیتال آن» است.

در همین راستا، دوکاتی با شرکت Web3 Pro نیز همکاری کرده است که قبلاً با شرکت مادر آن، یعنی لامبورگینی، برای تعامل برند در یک مجموعه NFT به نام «The Epic Road Trip» همکاری کرده بود.

رشد XRPL

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که بیش از یک سال از زمانی که این سازنده موتورسیکلت مستقر در بولونیا از برنامه‌های خود برای استقبال از این بخش رونمایی کرده بود می‌گذرد و جالب است که در پی پیروزی جزئی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) این بلاکچین به عنوان همکاری اصلی این پروژه انتخاب شده است.

در سه ماهه اول سال، این شرکت بلاکچین مستقر در سانفرانسیسکو خاطرنشان کرده بود که علیرغم فشارهای نظارتی، فعالیت‌های درون زنجیره‌ای در بستر XRPL همچنان در سطوح بالایی قرار دارد و تراکنش‌های آن با افزایش 9 درصدی، در مقایسه با 106 میلیون تراکنش ثبت شده در سه ماهه قبل، به حدود به 116 میلیون رسیده است. در همین حال، فعالیت در بازار NFTها نیز ادامه دارد و از زمانی که XLS-20 روی شبکه اصلی راه‌اندازی شد، بیش از یک میلیون دارایی در این دفتر کل ثبت شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cryptopotato

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array