به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بزرگترین میم کوین جهان یعنی دوج کوین (DOGE) با ثبت رشد 33 درصدی در 24 ساعت گذشته وارد کانال 12 سنت شد و برای اولین بار از نوامبر 2022 توانست با کل بازار کریپتو هم‌قدم شود. در زمان نگارش این مطلب، دوج کوین با دستاورد 51 درصدی در بازه هفتگی، با ارزش بازاری در حدود 18.45 میلیارد دلار، با قیمت 0.1287 دلار معامله می‌شود.

با عبور قیمت DOGE از مرز 12 سنت، حجم معاملات 24 ساعته آن نیز با بیش از 205 درصد افزایش 5.726 میلیارد دلار رسیده است. تمام این ارقام، از آغاز یک رالی قدرتمند و امیدبخش برای این دارایی دیجیتال خبر می‌دهند.

نمودار روزانه دوج کوین

در حال حاضر، دوج کوین برای چهارمین بار در تاریخ خود، سیگنال خرید دو هفته‌ای را نشان می‌دهد. هر بار که این سیگنال در گذشته تایید شد، یک پرایس اکشن پارابولیک فوری را برای این دارایی در ماه‌های بعد به دنبال داشته است.

علاوه بر این، اخیراً شاهد انباشت شدید این میم کوین توسط نهنگ‌ها بوده‌ایم. داده‌های پلتفرم ردیابی بلاکچین Whale Alert نشان می‌دهد که به تازگی 276.21 میلیون واحد دوج کوین (DOGE) از پلتفرم معاملاتی رابینهود (Robinhood) آمریکا جمع‌آوری شده است.

بر اساس داده‌های Whale Alert، دو تراکنش بزرگ نهنگ مسئول برداشت این مقدار قابل توجه دوج کوین از رابینهود بوده است. در اولین تراکنش 172.89 میلیون واحد DOGE به ارزش 16.59 میلیون دلار و در تراکنش دوم، حدود 103.32 میلیون واحد دوج کوین با ارزش 9.87 میلیون دلار از این پلتفرم خارج شد.

هدف قیمت دوج کوین در رالی فعلی

علی مارتینز، کارشناس مشهور ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی جسورانه‌ای را منتشر کرده است که از یک بریک‌اوت پارابولیک احتمالی برای این دارایی خبر می‌دهد. مارتینز با اشاره به الگوهای تاریخی و پویایی‌های همیشه در حال تحول بازار، پیش‌بینی می‌کند که دوج کوین می‌تواند تا ماه آوریل به مرز 1.7 دلار برسد. به عقیده او پرایس اکشن فعلی دوج کوین یادآور رفتار آن در سال 2020 است. در آن زمان، DOGE از یک مثلث نزولی خارج شد و پس از یک دوره تحکیم، 28770 درصد افزایش یافت.

لازم به ذکر است که همزمان با افزایش نجومی قیمت بیت کوین، بازار میم کوین‌ها نیز رونق بیشتری پیدا کرده است؛ به طوری که علاوه بر بانک (BONK) و سگ کلاهدار سولانا، قیمت شیبا اینو (SHIB) نیز در 24 ساعت گذشته 20 درصد رشد داشته و در حال حاضر با قیمت 0.00001301 دلار و ارزش بازار 7.67 میلیارد دلاری معامله می‌شود. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که شیبا اینو قصد دارد یک شبکه جدید با محوریت حریم خصوصی را در بستر بلاکچین شیباریوم (Shibarium) راه‌اندازی کند که ارزش پیشنهادی توکن‌های SHIB را افزایش خواهد داد. در عین حال، بهره باز در معاملات فیوچرز شیبا اینو نیز افزایش قابل توجه 120 درصدی را تجربه کرده است. پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک قیمت شیبا اینو سطوح مقاومت مهم 0.0000119 دلار، 0.0000158 دلار و 0.000018 دلار را هدف قرار دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array