به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، روز سه شنبه، پس از اینکه چهل و دومین پروژه بایننس کوین (BNB) تحت عنوان پروژه هوش مصنوعی Sleepless در لانچ‌پول بایننس معرفی شد، قیمت توکن بومی بایننس (BNB) نزدیک به 10 درصد افزایش یافت. با معرفی این پروژه، معامله‌گران بایننس این فرصت را دارند که از تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۲۳ (7 دی)، با استیک کردن توکن‌های BNB، FDUSD و TUSD، توکن‌های هوش مصنوعی این پروژه را به دست آورند.

برای استیک کردن توکن‌ها، کاربران باید در برنامه بایننس احراز هویت شده و تایید KYC را دریافت کنند. علاوه بر این، توجه به سقف پاداش‌های ساعتی بسیار مهم است. سقف پاداش ساعتی برای هر کاربر 33,333.33 AI برای استخر استیکینگ بایننس کوین (BNB) و 4,166.66 AI برای استخرهای FDUSD و TUSD تعیین شده است.

پروژه Sleepless به عنوان یک پلتفرم بازی نوآورانه، هوش مصنوعی (AI) و فناوری بلاکچین را با دقت درهم‌آمیخته است. علاوه بر این، این شبکه از طریق یک رویکرد متمایز و تکیه بر تخصص مثال زدنی تیم خود، عمدتاً به دنبال تغییر صنعت بازی است. بنابراین، با توجه به ظهور فناوری هوش مصنوعی، دریافت پاداش از Sleepless می‌تواند مفید باشد.

دوره فارمینگ این پلتفرم از ساعت 12:00 صبح به وقت UTC روز 28 دسامبر 2023 آغاز و در ساعت 11:59 بعد از ظهر روز سوم ژانویه 2024 به پایان می‌رسد.

طبق اعلام بایننس، معاملات جفت ارزهای توکن‌های هوش مصنوعی در این صرافی از روز 4 ژانویه 2024 (14 دی)، ساعت 10:00 صبح به وقت UTC در قالب جفت‌های معاملاتی AI/BTC، AI/USDT، AI/BNB، AI/FDUSD، AI/TUSD و AI/TRY آغاز می‌شود.

پروژه بایننس کوین

واکنش مثبت قیمت بایننس کوین (BNB) به پروژه Sleepless

پس از انتشار آخرین اطلاعیه، بایننس کوین (BNB)  با واکنشی مثبت، جهشی قابل توجه را تجربه کرد و موفق شد جایگاه چهارم بازار که به تازگی به رقیب سرسخت خود، سولانا واگذار کرده بود را دوباره پس بگیرد. در زمان نگارش این مطلب، رمزارز BNB با 11.55 درصد رشد روزانه و 25.12 درصد رشد هفتگی با قیمت 328 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این دارایی نیز با افزایش 12.10 درصدی به مرز 49.85 میلیارد دلار رسیده است. این درحالی است که ارزش بازار سولانا اکنون در محدوده 45.27 میلیارد دلار در نوسان است و با قیمت 105 دلار در رتبه پنجم بازار قرار گرفته است.

نمودار بایننس کوین

به علاوه، بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment)، کل بهره باز بایننس کوین (BNB) در 24 ساعت گذشته از 354 میلیون دلار تا حدود 362 میلیون دلار افزایش یافته است.

با تمام این اوصاف، داده‌های سنتیمنت حاکی از آن هستند که اکنون دارندگان پوزیشن‌های شورت (فروش) بر کل این بهره باز تسلط دارند، چراکه نرخ سرمایه BNB در زمان نگارش این مطلب منفی 0.08٪ است. در واقع، این شاخص نشان می‌دهد که تعداد زیادی از معامله‌گران برخلاف روند افزایش قیمت BNB شرط‌بندی کرده و انتظار دارند به زودی شاهد یک حرکت نزولی دوباره باشند. از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) بایننس کوین نیز در سه روز گذشته از 66 به سطح 78.4 افزایش یافته است. هنگامی که RSI افزایش می‌یابد، معمولاً احتمال کاهش قیمت را نشان می‌دهد. احتمالاً درگیری‌های حقوقی اخیر بایننس به این احساسات منفی بازار دامن زده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: crypto.news و coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array