به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  پس از معرفی مدل زبانی بزرگ GPT-4o توسط OpenAI و ارائه قابلیت‌های هیجان‌انگیز این مدل برای مشترکین پولی، این شرکت در به‌روزرسانی جدید، بسیاری از این ویژگی‌ها را در اختیار کاربران نسخه رایگان ChatGPT نیز قرار داد.

ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به تحلیل نمودارها, امکان انتخاب مدل‌های دلخواه چت‌بات، مطرح کردن سوال در مورد عکس‌ها, تحلیل تصاویر بر اساس محتوا، آپلود فایل و غیره اشاره کرد که تا پیش از این در اختیار سرویس پولی این مدل یعنی ChatGPT Plus و  Teams, and Enterprise قرار داشت ولی اکنون کلیه کاربران چت جی‌بی‌تی به آن دسترسی دارند.

چت‌بات سفارشی GPT

در توضیح قابلیت تحلیل داده در چت جی‌بی‌تی و ارائه‌ نمودار، OpenAI گفته است این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد با اتصال اطلاعات OneDrive و GoogleDrive خود به این چت‌بات، به تحلیل‌های سریع‌تر دست یافته و نمودارهای دلخواه ایجاد کنند.

اکنون بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته‌ GPT-4o در اختیار کاربران نسخه‌ رایگان چت جی‌بی‌تی قرار دارد، اما برخی از این ویژگی‌ها هنوز در دسترس کاربران پولی است. محدودیت کمتر در تعداد پیام‌ها و مکالمات ازجمله این امتیازات است.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array