به گزارش ایران دکونومی، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 1403) از 9 تا 12 تیر 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در حال برگزاری است.

در کنار حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور و نوآور حاضر در الکامپ 1403، بخش‌های جانبی و مهم الکامپ مانند «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستارز»، «توان‌تک»، «الکام‌تاکز» نیز با فعالیت‌های متنوع خود رونق خاصی به نمایشگاه بخشیده و مخاطبان خاص خود را دارند.

قطعاً تاثیر فضای انتخابات ریاست جمهوری بر الکامپ 1403 را نمی‌توان نادیده گرفت، تا جایی که برخی رسانه‌های حاضر در نمایشگاه سوالشان از مخاطبین کاندیدای انتخابی ریاست جمهوری بود و نه چند و چون حضور در نمایشگاه! هر چند «حیدری» دبیر نمایشگاه الکامپ 1403، پیشتر درباره فضای انتخاباتی کشور و تاثیر آن بر نمایشگاه الکامپ، عنوان کرده بود که برنامه نمایشگاه‌های کشور از یکسال قبل اعلام می‌شود و همه فعالان حوزه تلاش می‌کنند در این نمایشگاه که بزرگترین رویداد نمایشگاهی ای سی تی کشور است حضور داشته باشند، بر این اساس تلاش شد به بهترین شکل نمایشگاه ساماندهی شود. 

«کاوه ثروتی» مدیر اجرای الکامپ نیز در این راستا اعلام کرد که اگر قرار بود الکامپ را به‌خاطر انتخابات به تعویق بیندازیم، تا سال بعد به تأخیر می‌افتاد. باید بین برگزار نشدن نمایشگاه در سال 1403 و برگزاری آن در این تاریخ دست به انتخاب می‌زدیم.

نکته جالبتر از تاثیر فضای انتخاباتی بر نمایشگاه الکامپ امسال، ورودی 14 هزار تومانی است که با نام بیمه سامان از بازدیدکنندگان اخذ می‌شد.

بی شک بیمه شدن در برابر حوادث کار پسندیده‌ای است، البته به شرطی که انتخابی باشد و این در حالیست که بدون پانچ این بیمه نامه بازدید کننده نمی‌توانست وارد فضای نمایشگاهی شود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array