به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل کوین بیس، از شهروندان ایالات متحده خواسته است که اقدام کنند و به نمایندگان خود ایمیل بزنند تا به قانون نوآوری و فناوری مالی برای قانون قرن 21 (FIT21) بله بدهند، که ممکن است وضوح نظارتی را برای رمزارزها فراهم کند.

در 26 جولای (4 مرداد)، قانون‌گذاران به FIT21 و قانون قطعیت تنظیم کننده بلاکچین رای دادند. انتظار می‌رود این لوایح برای شرکت‌های رمزارزی شفافیت ایجاد کند، از جمله تعیین تفاوت‌ها در صلاحیت بین رگولاتورهای اوراق بهادار و کالاها در کشور است.

آرمسترانگ در توییتی گفت که از آنجایی که رای گیری روز بعد ادامه خواهد داشت، آمریکایی‌ها این توانایی را دارند که از نمایندگان خود بخواهند به FIT21 رای بله بدهند. به گفته مدیر عامل کوین بیس، این لایحه همچنان در طول فرآیند قانون‌گذاری تکامل می‌یابد. با این حال، مدیر عامل کوین بیس معتقد است که این رأی از دارایی‌های دیجیتال، نوآوری و امنیت ملی آمریکایی‌ها محافظت می‌کند.

ارز

اقدامات مهمی که می‌توانید برای محافظت از ارزش رمزارز خود در آمریکا انجام دهید:
امروز، دو کمیته مجلس نمایندگان رای گیری را برای برداشتن یک گام مهم در مورد قانونی که شفافیت نظارتی برای رمزارزها ایجاد می‌کند، آغاز کردند.

— برایان آرمسترانگ ️ (@brian_armstrong) 27 جولای 2023

علاوه بر این، کوین‌بیس گفت که جدا از حمایت از مصرف‌کنندگان و تقویت امنیت ملی، پتانسیل ترویج فرصت‌های شغلی در کشور را نیز دارد. این مورد نشان می‌دهد که شرکت‌های رمزارز مستقر در ایالات متحده که به سایر حوزه‌های قضایی نگاه می‌کنند ممکن است تصمیم بگیرند کسب‌وکار خود را در داخل کشور نگه دارند و به استخدام استعدادهای محلی ادامه دهند.

در اوایل سال جاری، شرکت‌های رمزارزی مختلف تصمیم گرفتند مناطق مختلف جهان را آزمایش کنند که ممکن است در میان عدم قطعیت نظارتی در ایالات متحده مناسب باشد. در 8 می (18 اردیبهشت)، آرمسترانگ از امارات متحده عربی بازدید کرد تا پتانسیل آن را به عنوان یک مرکز استراتژیک برای کوین بیس آزمایش کند. در 26 می (5 خرداد)، صرافی ارز دیجیتال جمینای، ایرلند را به عنوان مقر عملیات اروپایی خود در میان آنچه ناظران صنعت به آن “جنگ علیه رمزارزها در ایالات متحده” می‌گویند، انتخاب کرد.

علیرغم مشکلات موجود در ایالات متحده، کوین بیس به تلاش‌های خود برای تعامل با تنظیم کننده‌های ایالات متحده در طول سال ادامه داد. در 13 فوریه (24 بهمن 1401)، مدیر عامل کوین بیس از رگولاتورها دعوت کرد تا درباره کریپتو در واشنگتن دی سی چت کنند. بنا بر گزارش‌ها، در 19 جولای (28 تیر)، آرمسترانگ با اعضای کنگره پشت درهای بسته ملاقات کرد تا درباره قانون دارایی‌های دیجیتال بحث کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array