به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به گفته چانگ لین (Czhang Lin)، یکی از اعضای هیئت مدیره IC صندوق سرمایه گذاری وب 3 ال‌بانک لبز (Web3 LBank Labs)، دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در پرورش نسل بعدی استعدادهای وب 3 دارند و باید آن را درک کنند تا دانشجویان را به سمت چشم‌انداز درست راهنمایی کند.

در 2 آگوست (11 مرداد)، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر برندگان مسابقه تابستانی بوت کمپ خود را برای دانشجویان دانشگاه اعلام کرد. شرکت‌کنندگان از موسسات دانشگاهی مختلف برای برنده شدن در سفر به کابو سان لوکاس (Cabo San Lucas)، مکزیک و فرصت‌های مربیگری از صندوق‌های رمزارزی شرکت کردند.

ما بسیار هیجان زده هستیم که برندگان دوره تابستانی بوت کمپ را که توسط آزمایشگاه‌های ال‌بانک در کابومیزبانی شده است، اعلام کنیم!

16 تیم از سراسر جهان از بین بیش از 70 متقاضی از دانشگاه‌های برتر جهانی انتخاب شدند.

— ال‌بانک لبز (@LBankLabs) 2 آگوست 2023

وب 3

لین در بیانیه‌ای که برای کوین تلگراف فرستاده است، اهمیت دانشگاه‌ها را در مورد آینده وب 3 مطرح کرد. به گفته لین، دانشگاه‌ها مانند وب 3 بازیگران حیاتی برای فناوری‌های جدید و یک منبع استعداد هستند. او به اشتراک گذاشت: “برای دانشگاه مهم است که وب 3 را درک کند و دانش آموزان را به سمت دید درست راهنمایی کند.”

در حالی که بازارها نشانه‌هایی از یک فاز نزولی را نشان می‌دهند، لین معتقد است که هنوز زمان مناسبی برای ساخت و سرمایه گذاری است. او گفت:

“بازار نزولی همیشه بهترین زمان برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری است. در این دوره، VCها سرمایه‌داران خطرپذیر تقاضای بیشتری دارند و ممکن است فشار بیشتری را از سوی یونیس (unis) به استارتاپ‌ها وارد کنند. با این حال، ما معتقدیم که الماس‌ها در هر صورت می‌درخشند و پایداری بهترین دوست آنهاست.”

هنگامی که از لین در مورد روندها در بین دانشجویان پرسیده شد، لین به اشتراک گذاشت که کلمات کلیدی دیگری در این ترکیب آمده و آن هوش مصنوعی (AI) است. با این حال، با وجود ظهور هوش مصنوعی، لین معتقد است که نباید مشکلی وجود داشته باشد، زیرا این دو بخش می‌توانند با هم کار کنند.

از نظر روند در بین دانشجویان دانشگاهی که در مسابقه شرکت کردند، لین به اشتراک گذاشت که اکثر متقاضیان بر امور مالی غیرمتمرکز، مشتقات سهام نقدی، دانش صفر و برنامه‌های غیرمتمرکز تمرکز داشتند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array