به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، براد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قبل از اینکه فرصت تجدید نظر در مورد حکم پرونده خود علیه آزمایشگاه ریپل را داشته باشد، با یک روند طولانی مواجه خواهد شد.

در 13 جولای (22 تیر)، قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، آنالیسا تورس (Analisa Torres)، در پرونده‌ای که توسط SEC در سال 2020 (1399) مطرح شد، تا حدی به نفع ریپل رای داد و حکم داد که توکن XRP هنگامی که در صرافی دارایی دیجیتال خرد فروخته می‌شود، یک اوراق بهادار نیست.

با این حال، تورس همچنین حکم داد که XRP هنگامی که به سرمایه‌گذاران نهادی فروخته می‌شود، یک اوراق بهادار است، زیرا شرایط تعیین شده در تست هاوی (Howey) را برآورده می‌کند.

در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در 15 جولای (24 تیر)، گارلینگ هاوس تصمیم فروش سازمانی را به عنوان کوچکترین بخش از شکایت رد کرد. او معتقد است که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار درخواست تجدید نظر علیه حکم خرد کند، تصمیم تورس را بیشتر تقویت می‌کند.

اگرچه گارلینگ هاوس معتقد است ممکن است مدتی طول بکشد تا کمیسیون بورس و اوراق بهادار این امکان را داشته باشد که درخواست تجدید نظر کند:

“به عنوان یک ماده قانونی، قانون کشور در حال حاضر این است که XRP یک اوراق بهادار نیست. تا زمانی که فرصتی برای SEC برای ارائه درخواست تجدید نظر وجود داشته باشد، سال‌ها طول می‌کشد و صادقانه بگویم، ما بسیار خوش بین هستیم.”

ریپل

گارلینگ هاوس تاکید کرد که این اولین باری است که SEC یک پرونده رمزارزی را از دست می‌دهد. او همچنین خاطرنشان کرد که زمانی که پرونده علیه ریپل برای اولین بار تشکیل شد، بسیاری از صرافی‌های رمزارزی در ایالات متحده به دلیل عدم قطعیت منتظر ماندند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد. این باعث شد تا چندین صرافی مانند کوین بیس و کراکن، XRP را به طور کلی از لیست خود حذف کنند.

به گفته گارلینگ هاوس، SEC سردرگمی در بازار ایجاد کرد. او گفت: «آنها می‌دانستند سردرگمی وجود دارد، و در واقع کارهایی را انجام دادند که می‌دانستند سردرگمی را افزایش می‌دهد».

گارلینگ هاوس توضیح داد که این سردرگمی در واقع به عنوان قدرت در SEC ظاهر شد، بنابراین از نوآوری در ایالات متحده جلوگیری کرد.

او اظهار داشت: “کمیسیون مستقل انتخابات در تلاش بوده است تا قدرت و سیاست را بر آنچه که واقعاً فقط یک سیاست درست است و قوانین شفاف راه را ارائه می‌دهد، قرار دهد.”

وی خاطرنشان کرد که این امر مشارکت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو و صنعت بلاکچین را دشوار کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array