به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، همزمان با تحولات حقوقی که اخیراً توسط دادگاه استیناف مونته‌نگرو در پرونده دو کوان (Do Kwon) ایجاد شد، توکن‌های اکوسیستم ترافرم لبز یعنی LUNA، LUNC و USTC، مورد توجه جامعه جهانی ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

بنابر گزارشات، دو کوان، بنیانگذار و مدیرعامل سابق ترافرم لبز (Terraform Labs)، اخیراً حکمی از دادگاه فوق دریافت کرده است که استرداد او به کشورهای دیگر برای محاکمه جنایی را لغو می‌کند. لغو حکم استرداد دو کوان با افزایش قیمت توکن‌های تحت حمایت این شبکه همراه شد. تاکید تحلیلگران بر تایید ETF بیت‌کوین و موج مثبت جاری در بازار نیز به این جهش قیمت کمک کرد.

لونا ترافرم لبز

بر اساس اعلام دادگاه، تصمیم اولیه دیوان عالی در مورد استرداد وی نادرست بوده است، زیرا دادگاه تجدید نظر با تاکید، به نقض مقررات آیین دادرسی کیفری در مورد این موضوع اشاره کرده است. در نتیجه، استرداد دو کوان به کشورهای کره جنوبی یا ایالات متحده به سرعت لغو شد.

انتشار این خبر خیلی زود باعث ایجاد خوش‌بینی در بازار و طرفداران توکن‌های شبکه ترافرم لبز شد و این تاثیر مثبت خود را به شکل جهش قیمت سه توکن LUNA، LUNC و USTC نشان داد.

وضعیت توکن‌های ترافرم لبز در بازار

در زمان نگارش این مطلب، قیمت رمزارز ترا (LUNA) جهش سریع 11.71 درصدی را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده و برای مدتی از مرز 1 دلار گذشت و اکنون با قیمتی در محدوده 0.9565 دلار دست به دست می‌شود.

نمودار قیمت لونا (ترافرم لبز)

افزایش قیمت لونا با جهشی ملموس در ارزش ترا کلاسیک (LUNC) همراه شد. این دارایی با رشد 13.07٪ به مرز 0.00017 دلار رسید و در حال حاضر در حدود 0.0001662 دلار در نوسان است. علاوه بر این، قیمت استیبل کوین ترا کلاسیک یو اس دی (USTC) نیز شاهد یک جهش قابل توجه 7.46٪ بود که ارزش آن را به 0.0361 دلار نزدیک کرد.

ناگفته نماند که علاوه بر خبر لغو استرداد دو کوان و افزایش احتمال تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین و تقویت احساسات مثبت، تصمیم اخیر جامعه ترا مبنی بر رد پیشنهاد توکن‌سوزی عظیم USTC باعث ایجاد احساساتی متفاوت در بازار پیرامون توکن‌های این شبکه شده است. باید دید این رالی ناگهانی تا کجا می‌تواند در برابر این تغییرات دوام بیاورد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array