به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بعد از مدت‌ها رکود، شیبااینو (SHIB) بار دیگر توانسته است توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند. طبق آخرین داده‌های درون زنجیره‌ای، کیف پول‌های جدید این شبکه، طی دو هفته گذشته بیش از 18 میلیارد توکن به دارایی خود افزوده‌اند. این افزایش فعالیت بر محبوبیت همیشگی این دارایی تاکید دارد.

یافته‌های جدید پلتفرم تحلیل NerdBot، از وجود یک الگوی ثابت انباشت در میان کیف پول‌های جدید شیبااینو (SHIB) خبر می‌دهد که نشان‌دهنده علاقه فزاینده جامعه کریپتو به این میم کوین جنجالی است. آغاز این روند افزایشی، از روز 25 سپتامبر یعنی زمانی بوده است که نرخ انباشت این دارایی از مرز 5 میلیارد توکن در یک روز گذشت. این افزایش قابل توجه ممکن است نشان دهنده این باشد که سرمایه گذاران آماده هستند از روند افت قیمت و اصلاح اخیر شیبااینو (SHIB) استفاده کنند.

افزایش جریان خروج شیبااینو (SHIB) از صرافی‌ها

داده‌های NerdBot نشان می‌دهد که جریان خالص خروج این دارایی از صرافی‌های رمزارزی اخیراً افزایش قابل توجهی را تجربه کرده و به بالاترین سطح از روز 25 سپتامبر (3 مهر) تاکنون رسیده است. جریان‌های خالص سرمایه در پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال نشان دهنده ارزش تجمعی دارایی‌هایی است که در یک روز خاص به این صرافی‌ها وارد یا از آنها خارج می‌شوند.

جریان‌های خالص سرمایه شیبااینو در صرافی‌ها
جریان‌های خالص سرمایه شیبااینو در صرافی‌ها

طبق این داده‌ها، تا این لحظه ارزش جریان‌های خالص خروجی بالغ بر 120 میلیارد بوده است. به طور معمول، چنین روندی به عنوان یک سیگنال مثبت تلقی می‌شود، زیرا جریان‌های خالص منفی نشان می‌دهد که سرمایه گذاران بیشتری دارایی خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند، یعنی در کوتاه مدت احتمال فروش این دارایی کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، NerdBot فاش کرد که یک نهنگ بزرگ شیبااینو (SHIB) با آدرس 0xb75 طی سه هفته گذشته، مقدار قابل توجهی از رمزارز شیبااینو (SHIB) را از بزرگترین صرافی رمزارزی ایالات متحده، یعنی کوین بیس، خارج کرده است. بزرگی این تراکنش‌‌ها در مجموع به 292.5 میلیارد واحد توکن SHIB با ارزش تقریبی 2 میلیون دلار می‌رسد.

رفتار نهنگ‌ها همیشه از معیارهای مورد توجه تحلیلگران بازار بوده است، چرا که عموماً جابه‌جایی دارایی‌ها در مقادیر زیاد می‌تواند در تعیین جهت حرکت بازار نقش زیادی داشته باشد. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، شیبااینو (SHIB) با کمتر از 1 درصد افت روزانه، با قیمت 0.000007178 دلار در حال معامله شدن است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: thebittime

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array