به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یک شرکت بانکداری تعاونی اتریشی که در سال 1900 (1279) تأسیس شد، در حال آماده سازی برای راه‌اندازی خدمات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال با همکاری شرکت ارز دیجیتال اتریشی بیت پاندا (Bitpanda) است.

طبق اعلامیه مشترک در 26 آوریل (6 اردیبهشت)، آر‌ال‌بی نو وین (RLB NÖ-Wien) قصد دارد طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را از طریق ارائه نرم افزار بیت پاندا به عنوان خدمات (SaaS) به مشتریان خود ارائه دهد.

سرمایه‌گذاری کریپتو در کنار خدمات سرمایه‌گذاری برای سهام، صندوق های قابل معامله در بورس، فلزات گرانبها و کالاها ارائه خواهد شد.

مایکل هولرر (Michael Höllerer)، مدیر عامل RLB NÖ-Wien گفت: “هدف معامله با بیت پاندا گسترش دامنه محصولات ما با جنبه نوآورانه و ایمن است و همه مشتریان را قادر می‌سازد تا به راحتی ثروت جمع کنند.”

بخشی از گروه بانکی بزرگ اتریشی رایفیزن بانک اینترنشنال (Raiffeisen Bank International) در حال حرکت به سمت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با یک پیشنهاد برنامه‌ریزی شده جدید است.

بانک

هدف این پیشنهاد جدید این است که به مشتریان RLB NÖ-Wien اجازه دهد بدون توجه به میزان سرمایه موجود در دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند و امکان سرمایه‌گذاری از یک یورو را فراهم کند.

لوکاس انزردورفر-کنراد (Lukas Enzersdorfer-Konrad) معاون مدیر عامل بیت پاندا به کوین تلگراف گفت که RLB NÖ-Wien می‌خواهد گزینه تجاری جدید را برای تمام بخش‌های مشتریان در دسترس قرار دهد بانکداری خصوصی و مشتریان شرکتی RLB NÖ-Wien. او همچنین گفت که هم RLB NÖ-Wien و هم بیت پاندا متعهد هستند که معامله کریپتو را در اسرع وقت در دسترس قرار دهند و افزود:

“به لطف روشی که راه‌حل‌های فناوری بیت پاندا را ایجاد کرده‌ایم، می‌توانیم زیرساخت‌های خود را سریع و ایمن ادغام کنیم و برنامه‌ریزی کنیم تا تجارت را تا پایان سال در دسترس قرار دهیم.”

انزردورفر-کنراد همچنین اشاره کرد که پیشنهاد جدید آتی RLB NÖ-Wien شامل طیف کاملی از دارایی دیجیتال بیت پاندا است که شامل بیش از 2500 دارایی از جمله بیت کوین است.

RLB NÖ-Wien بخشی از گروه بانک‌های تعاونی مستقل رایفیزن بانکنپروپ (Raiffeisen Bankengruppe) اتریش است که 22.6 درصد از سهام رایفیزن بانک اینترنشنال (RBI) را در اختیار دارد.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، RBI در حال آزمایش با توسعه ارز دیجیتال بوده است. در سال 2020 (1399)، بانک جهانی رایفیزن در حال ساخت پلتفرمی برای توکن سازی پول ملی با استفاده از فناوری بلاکچین بود. این بانک همچنین به دلیل مشارکت در پایلوت‌های مالی تجارت شامل شبکه بلاکچین مارکوپولو Marco Polo R3 شناخته شده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array