به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، دقایقی پیش «پاول دورف» خالق و مالک تلگرام در پستی در کانال شخصی خود به تمجید از همستر کامبت (Hamster Kombat) پرداخت.

دورف نوشت: «همستر کامبت به جدیدترین پدیده اینترنتی تبدیل شده که همه درباره آن صحبت می‌کنند. این مینی اپلیکیشن تلگرام موفق شده تنها در 3 ماه 239 میلیون کاربر را به خود جذب کند.»

بنابر اعلام پاول دورف، فقط 73 روز طول کشید تا همستر به 100 میلیون کاربر ماهانه برسد و روزانه 4 تا 5 میلیون کاربر جدید به همستر کامبت می‌پیوندند. این قضیه باعث شده تا همستر کامبت به سریع‌ترین سرویس دیجیتال در حال رشد در جهان تبدیل شود.

وی در ادامه نوشت: «همانطور که چند ماه پیش گفتم، موج جدیدی از مینی اپلیکیشن‌ها در تلگرام در راه است و همستر کامبت در حال حاضر در این مسیر پیشتاز است. رشد شگفت‌انگیز آن پتانسیل وایرال شدن این مینی اپلیکیشن تلگرام را نشان می دهد.»

صاحب تلگرام در پایان خاطرنشان کرد: «به زودی تیم همستر (Hamster) توکن خود را در بلاکچین تون (TON) ایجاد و مزایای بلاکچین را به صدها میلیون نفر معرفی می‌کند. عصر جدیدی در حال فرا رسیدن است و ما شاهد ورود آن به صورت لحظه‌ای هستیم.»

منبع: Telegram

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array