به گزارش ایران دکونومی، دی ماه سال گذشته (۱۴۰۲) نات کوین به عنوان یک سرگرمی به تلگرام اضافه شد و توانست با موفقیت روزافزون خود، سرانجام در ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت ماه)، با ۳۵ میلیون کاربر و با لیست شدن در صرافی‌ های بزرگ دنیا، مسیر دیگر بازی های تلگرامی را هموار کند.

یک روز پس از لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها(۱۷ می ۲۰۲۴)، پاول دورف خالق تلگرام با انتشار پستی اعلام کرد که شاهد موج بزرگی از مینی‌اپ‌های جدید در تلگرام و تون هستیم.

پاول دورف

درواقع نات کوین مقدمه‌ای است بر صدها بازی که این روزها در بین کاربران تلگرام دست به دست می‌شود.
حجم محبوبیت تلگرام از شروع این بازی ها چند برابر شده و در حال حاضر در بین شبکه های اجتماعی بی رقیب شده است.
تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه تلگرام بستری برای این بازی ها شد؟

پیش از این (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) با هدفی مشخص، خبری در سایت ایران دکونومی با عنوان «همستر و تپ سواپ همزمان دچار اختلال شدند» منتشر شده بود که تا حدودی از وابستگی این دو بازی به یکدیگر حکایت داشت.

پس از آن بود که علت این ماجرا برای بسیاری از افراد به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شد.

احتمالاً تعداد افرادی که به کدهای ریفرال این ربات ها دقت کرده باشند، به انگشتان یک دست هم نرسد. اگر این بازی ها را انجام می‌دهید و تا به حال به کد دعوت آنها دقت نکرده‌اید، همین حالا گوشی خود را باز کنید تا شگفت زده شوید!

در ادامه لینک ریفرال چند بازی محبوب آورده شده است…

اگر شما هم از دنبال‌کنندگان بازی‌های تلگرامی هستید، احتمالاً با ربات DOGS آشنایی دارید. با ورود به این ربات، به اندازه قدمت حساب کاربری در تلگرام، به شما سکه DOGS پاداش داده می‌شود.

وارد این ربات شوید و از قسمت Home این بازی، بر روی گزینه Your Score کلیک کنید. خواهید دید که شماره حساب کاربری شما در تلگرام، با کد ریفرال تعداد زیادی از بازی ها یکی است.

حساب کاربری تلگرام

قطعا این بازی‌ها با هدف جذب مخاطبانی که برای حضور در تلگرام زمان بیشتری را صرف کنند، به وجود آمده‌اند و باید قبول کنیم که تلگرام در رسیدن به این هدف موفق بوده است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array