به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر با اظهارات خود از اقدامات اخیر ایلان ماسک، صاحب این کمپانی، در زمینه محدودیت‌های جدید اعمال شده در توییتر، تمام و کمال حمایت کرده است.

او با انتشار توییتی در روز سه‌شنبه از محدودیت روزانه مشاهده توییت‌ها برای کاربران دفاع کرد و گفت این اقدام “برای وضعیت فعلی توییتر، اقدامی حیاتی است”.
همچنین کمپانی توییتر اعلام کرد که با وجود سیل عظیم انتقادات و شکایات کاربران و متخصصان، شرایط تبلیغات و فعالیت آژانس‌های تبلیغاتی در این روزها مطلوب، رضایت‌بخش و بدون هیچ مشکلی است.

یاکارینو

ایلان ماسک و لیندا یاکارینو، هم‌صداتر از همیشه

یاکارینو در توییت خود نوشت: “وقتی مسئولیت هدایت پروژه‌ای عظیم مانند توییتر به عهده شما باشد، ناگریز به گرفتن تصمیمات مهم و سرنوشت‌سازی برای تقویت پایه و اساس آن خواهید بود.”
این اولین اظهارنظر عمومی و رسمی یاکارینو درباره اتفاقات اخیر در توییتر محسوب می‌شود.

ایلان ماسک پس از اعمال محدودیت‌های شدید مشاهده توییت‌ها در این پلتفرم ادعا کرده بود که تمامی این اقدامات به نفع این شبکه اجتماعی و کاربران خواهند بود و همچنین مهم‌ترین دلیل آن “جلوگیری از سرقت داده‌ها و اطلاعات توییتر توسط کمپانی‌های بزرگ برای مصارفی مانند تعلیم دادن مدل‌های زبانی هوش مصنوعی” می‌باشد.

در روزهای بعد از عملی شدن تصمیم ماسک، کاربران با انتشار اسکرین‌شات‌هایی از رسیدن به محدودیت روزانه خود شکایت کردند و همچنین کارشناسان اعلام کردند این اقدامات ممکن است تیر خلاصی بر تلاش‌های یاکارینو برای جلب اعتماد مجدد آژانس‌های تبلیغاتی و بهبود وضعیت توییتر باشد.

درحالی که ماسک و یاکارینو با جدیت تمام به پای تصمیمات چالش‌برانگیز و جنجالی خود در رابطه با آینده و سرنوشت نامشخص توییتر ایستاده‌اند، کمپانی متا امروز به‌صورت آزمایشی نسخه وب اپ رقیب توییتر به‌نام Threads را برای ساعاتی کوتاه در دسترس کاربران قرار داد و فردا نیز به‌صورت رسمی آن را به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: Reuters

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array