به گزارش ایران دکونومی، حقوق فروردین 1403 بازنشستگان لشکری همچون ماه قبل واریز خواهد شد. بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی، در اسفند 1402 حقوق خود را طبق حروف الفبا و از 20 تا 29 دریافت نمودند.

حقوق فروردین ماه نیز طبق ماه قبل پرداخت حقوق بازنشستگان از ۲۰ تا 31 براساس حروف الفبا صورت خواهد گرفت.

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی نیز می‌توانند به سامانه Es.Tamin.Ir وارد شده و با مراجعه به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

در صورت هر گونه تغییر در واریز حقوق فروردین بازنشستگان لشکری، این خبر به‌روزرسانی خواهد شد.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در سال جدید با افزایش 20 درصدی همراه است. یعنی پایه حقوق 7 میلیونی نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش پیدا می کند.

افزایش حقوق بازنشستگان 1403 از چه زمانی اعمال می‌شود؟

براساس آخرین خبرها مبلغ 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه 1403 واریز خواهد شد.

جدول افزایش حقوق بازنشستگان 1403

8 فروردین ماه سال جاری، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، به تصویب دولت رسید وبخشنامه اجرایی افزایش حقوق بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران دیروز پنجشنبه 16 فروردین به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

جدول افزایش حقوق بازنشستگان 1403
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array