به گزارش ایران دکونومی، حقوق فرهنگیان به طور معمول در روزهای 29 و 30 هر ماه واریز می‌گردد. واریز حقوق تیر 1403 فرهنگیان، 29 لغایت 30 تیر 1403 و از ساعت 8 صبح لغایت 14 بعد از ظهر صورت خواهد گرفت.

فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می‌توانند برای آگاهی از فیش حقوقی خود در زمان‌های ذکر شده به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی My.Medu.Ir مراجعه نمایند.

در صورت هر گونه تغییر در تاریخ واریز، این خبر به روز رسانی خواهد شد.

سایت مروارید دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از مهم‌ ترین مراکز تربیت معلم در کشور، وظیفه تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای آموزش و پرورش را بر عهده دارد. این دانشگاه به منظور تسهیل فرآیند آموزش و پژوهش، از سامانه‌ های مختلفی استفاده می ‌کند. یکی از این سامانه ‌ها، سامانه مروارید است. سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان یک سامانه جامع و کاربردی می باشد که امکانات و قابلیت ‌های متنوعی را به دانشجویان و سایر اعضای دانشگاه فرهنگیان ارائه می ‌دهد.

در واقع سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی www.hr.cfu.ac.ir، یک سامانه مدیریت دانشگاهی است که تمامی فعالیت های آموزشی و اداری دانشگاه به صورت الکترونیکی از طریق آن انجام می گردد. بدین ترتیب کلیه دانشجویان این دانشگاه و به منظور ثبت نام در دوره های مهارت آموزی و انجام کلیه امور دانشجویی نظیر: اطلاع رسانی های کلاس ها و… می بایست از طریق این سامانه اقدامات لازم را انجام دهند.

سایت تقدیرنامه فرهنگیان

در سال جاری (1403) آموزش و پرورش به منظور صرفه جویی در کاغذ، سرعت بالا و همچنین تضمین صحت و اعتبار تقدیرنامه الکترونیکی اقدام به رونمایی از سامانه صدور تقدیرنامه الکترونیکی آموزش و پرورش در سایت مای مدیو نموده است. در این سامانه فرمت های متنوع در سلسله مراتب مختلف قابل درخواست، صدور و تایید می باشد و پس از ارسال به فرهنگیان، دریافت گواهی توسط تشویق شوندگان در پنل کاربری سایت تقدیرنامه فرهنگیان قابل دریافت است.

فرهنگیان می بایست برای دریافت گواهی تقدیرنامه، از سامانه تشویقی آموزش و پرورش هر استان و همچنین نحوه دریافت گواهی تشویقی از مای مدیو مطلع باشند. پس از انجام مراحل تایید و ارسال فرم های تقدیرنامه، دریافت گواهی و استعلام تقدیرنامه در سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir امکان پذیر است.

 دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

در گذشته، فرهنگیان برای دریافت حکم کارگزینی خود باید به صورت حضوری به اداره آموزش و پرورش مراجعه می‌کردند. آموزش و پرورش به منظور کاهش مراجعه حضوری فرهنگیان شاغل و بازنشسته به ادارات، سامانه‌های مای مدیو my.medu.ir برای فرهنگیان شاغل و سامانه cspf.ir برای بازنشستگان، جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان را راه‌اندازی کرده است.

دو سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان:

بخش فرهنگیان شاغل: فرهنگیان شاغل می‌توانند با ورود به سایت my.medu.ir و وارد کردن کد ملی و کد پرسنلی خود، حکم کارگزینی خود را دریافت کنند.

بخش فرهنگیان بازنشسته: فرهنگیان بازنشسته می‌توانند با مراجعه به سایت cspf.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و یا کد ملی و شماره حساب خود، حکم کارگزینی خود را دریافت کنند.

حق اولاد به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به طور طبیعی حق اولاد به مردان و زنان شاغل تحت پوشش بیمه که دارای فرزند تحت تکلف هستند تعلق می‌گیرد؛ این حق که شامل کمک‌هزینه مالی و تسهیلات رفاهی است به فرزندان زیر 18 سال یا فرزندان بزرگسال دارای مشکلات جسمی و ذهنی، مشکل روانی و اجتماعی، اولادی که توانایی داشتن فرزند ندارد و… تعلق می‌گیرد.

حق عائله مندی بازنشستگان فرهنگی و کشوری ۱۴۰۳

براساس بخشنامه ابلاغی دولت، مبلغ حق اولاد و عائله مندی بازنشستگان دولتی اعم از فرهنگیان بازنشسته و بازنشستگان لشکر و کشوری در سال ۱۴۰۳ عبارت است از:

حق عائله مندی کارکنان مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۴۱۰ تومان (برای بازنشستگان معادل ۲۹۰۰ امتیاز).

حق اولاد شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ۸۵۹ هزار و ۵۶۲ تومان (برای بازنشستگان معادل ۱۷۸۰ امتیاز).

کمک هزیئه عائله مندی برای کارمندان دارای ۳ فرزند و بالاتر یک میلیون و ۸۲۰ هزار و

۵۳۳ تومان (برای بازنشستگان معادل ۳۷۷۰ امتیاز).

حق اولاد برای کارمندان دارای ۳ فرزند و بالاتر یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۴۳۰ تومان (برای بازنشستگان معادل ۲۳۱۴ امتیاز).

گفتنی است حق اولاد و عائله مندی بازنشستگان در فیش حقوقی فروردین ماه اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array