به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کوین بیس در اقدامی غیرمنتظره، از تعلیق معاملات شش دارایی دیجیتال راس ساعت 9 صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (PT) تاریخ 6 سپتامبر 2023 (15 شهریور) خبر داد.

در اعلامیه اخیر کوین بیس، به نام شش توکن از جمله BarnBridge (BOND)، DerivaDAO (DDX)، Jupiter (JUP)، Multichain (MULTI)، Ooki (OOKI) و Voyager (VGX) اشاره شده است که ظاهراً از تاریخ مقرر معاملات آنها دیگر در این پلتفرم در دسترس نخواهد بود.

کوین بیس در این اطلاعیه تصریح کرده است:

«ما مرتباً دارایی‌های موجود در پلتفرم معاملاتی خود را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که استانداردهای فهرست‌بندی ما را برآورده می‌کنند. بر اساس بررسی‌های اخیر، تصمیم بر این شد که معاملات BarnBridge (BOND)، DerivaDAO (DDX)، مشتری (JUP)، Multichain (MULTI)، Ooki (OOKI) و Voyager (VGX) روز ۶ سپتامبر ۲۰۲۳، حدود ساعت ۹ صبح به وقت محلی، متوقف گردد.»

این تعلیق به این معنی است که دارایی‌های مذکور از برخی از خدمات اصلی این صرافی، از جمله معاملات ساده و پیشرفته، Coinbase Pro، Coinbase Exchange و Coinbase Prime حذف خواهند شد.

کوین بیس

بر اساس این اطلاعیه، تعلیق این دارایی‌ها حدود دو هفته دیگر، اعمال خواهد شد. این خبر در فضای مجازی توجه زیادی را به خود جلب کرد؛ به طوری که در عرض چند ساعت هزاران بازدید و لایک در توییتر داشت.

تاثیر اقدام کوین بیس بر قیمت دارایی‌ها

پس از اعلام این خبر، توکن‌های BOND، DDX، JUP، OOKI، VGX و MULTI به ترتیب 5.1، 24، 16، 0.5، 6 درصد و 0.7 درصد افت قیمت را ثبت کردند. افزون بر این کاهش قیمت، حذف شدن از فهرست ارزهای صرافی بزرگی چون کوین بیس به مشکلات فزاینده شبکه مالتی‌چین (Multichain) می‌افزاید.

همان طور که می‌دانید، اخیراً مدیرعامل این شبکه دستگیر و پل آن پس از از دست دادن بیش از 109 میلیون دلار ارز دیجیتال، بسته شد. در واقع، در حال حاضر، بخش بزرگی از جامعه کریپتو بر این باورند که مالتی‌چین (MULTICHAIN) اکنون عملاً یک پروژه مرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cryptopotato

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array