به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، طی هفت روز گذشته، بازار ارزهای دیجیتال وضعیت نسبتاً راکدی را پشت سر گذاشت و ارزش بازار 1 تریلیون دلاری خود را حفظ کرد. هرچند هنوز برخی از دارایی‌های دیجیتال مانند شیبااینو (SHIB) نتایج مثبت زیادی را در روند قیمت و فعالیت شبکه خود تجربه نکرده‌اند، به عقیده برخی از تحلیلگران، این وضعیت سکون می‌تواند سیگنال مثبتی باشد که نشان می‌دهد بازار برای حرکت بعدی خود آماده می‌شود.

در حقیقت، تعداد آن دسته از سرمایه‌گذاران شیبااینو (SHIB) که دارای پوزیشن‌های زیان‌ده هستند طی 20 روز گذشته افزایش ملموسی داشته است. به عبارت دیگر، تعداد آدرس‌های روی ضرر شیبااینو از 82 درصد به 88 درصد رسیده است.

طبق بررسی‌های انجام شده، اکنون تنها 9 درصد از کل سرمایه‌گذاران توکن SHIB پوزیشنی سودآور در اختیار دارند و از این میان، 3 درصد، توکن‌های خود را در همان منطقه قیمت 0.000007 دلاری خریداری کرده‌اند.

خلاصه وضعیت هولدرهای شیبااینو
خلاصه وضعیت هولدرهای شیبااینو (SHIB)؛ منبع: IntoTheBlock

شایان ذکر است که تعداد هولدرهای زیان‌ده این توکن در حالی افزایش یافته است که مقدار دارایی نگهداری شده توسط این هولدرها برای مدت بیش از یک سال نیز تا 100 bps بیشتر شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده در وبسایت کوین مارکت کپ، این بدان معناست که هر دو معیار رابطه متقابلی با یکدیگر دارند و طی 12 ماه گذشته شیبااینو بیش از 35 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

هولدرهای میان مدت که دارایی خود را برای مدت زمانی بین 1 تا 12 ماه نگهداری می‌کنند در این مدت ثابت باقی مانده و همان میزان 27٪ از ترکیب دارندگان بر اساس زمان نگهداری را نشان می‌دهد. در حالی که با خروج هولدرهای کوتاه مدت از بازار شیبااینو (SHIB) پول تازه وارد اکوسیستم نمی‌شود.

شیبااینو با سیگنال‌های نزولی مواجه است

نکته مهم اینجاست که سیگنال‌های درون زنجیره‌ای نیز داده‌های فوق در مورد کاهش دارایی سهامداران کوتاه‌مدت نسبت به زمان نگهداری را تأیید می‌کنند.

الگوریتم‌های IntoTheBlock میزان 0.26 درصدی رشد خالص شبکه را به عنوان یک سیگنال نزولی برای شیبااینو تلقی می‌کنند. کاهش درصد هولدرهای روی سود و سقوط 3.5 درصدی تراکنش‌های بزرگ شبکه نیز نشانه‌های نزولی دیگری هستند که احتمال افت بیشتر قیمت را تایید می‌کنند. در حال حاضر، شیبااینو با قیمت 0.0000072 دلار ترید می‌شود که افزایشی جزئی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

با این حال، نوعی عدم توازن صعودی در «حجم خرید و فروش» در صرافی‌های رمزارزی به میزان 3.35 درصد وجود دارد که به این معنی است که تعداد سفارش‌های خرید شیبااینو (SHIB) اکنون از فروش این توکن بیشتر است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: finbold

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array