به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در حالی که طی 24 ساعت گذشته، بخش اعظمی از بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه رمزارزهای برتر بازار در منطقه قرمز فرو رفته‌اند، قیمت یک میم کوین جامعه محور تحت عنوان فلوکی سئو با نام اختصاری FLOKICEO در همین مدت، بیش از 50 درصد رشد را شاهد بوده است. در زمان نگارش این مطلب، FLOKICEO با قیمت 0.000000000004276 دلار و حجم معاملات 24 ساعته 420 هزار و 940 دلار در حال معامله شدن است. بر اساس اطلاعات وبسایت CoinMarketCap، ارزش بازار این میم کوین به مرز 16 میلیون دلار رسیده است.

نمودار میم کوین فلوکی سئو

نمودار روزانه قیمت فلوکی سئو (FLOKICEO) منبع: CoinMarketCap

روز 15 فوریه (26 بهمن)، توییت غافلگیرکننده ایلان ماسک که سگ خود یعنی “فلوکی” را به عنوان مدیر عامل جدید توییتر نشان می‌داد کل فضای توییتر را پر کرد. همین توییت کافی بود تا بار دیگر یک جنون اینترنتی به راه افتاده و باعث شود یک میم کوین دیگر جهشی باورنکردنی را تجربه کند.

به دنبال توییت ماسک، میم کوین جامعه محور و مبتنی بر BEP-20 فلوکی سئو (FLOKICEO) مورد استقبال طرفداران پر جنب و جوش وی قرار گرفت و این جریان تا به امروز ادامه داشته است. این درحالی است که هر تراکنش از این میم کوین که در اصل تحت کنترل هیچ شخص خاصی نیست، 10 درصد مالیات (7 درصد برای پاداش به هولدرها و 3 درصد مابقی برای بازاریابی) را شامل می‌شود.

لیست شدن میم کوین فلوکی سئو در یک صرافی پیشرو

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان یعنی بایننس، از لیست شدن فلوکی سئو در پلتفرم معاملاتی خود خبر داده است. علاوه بر این، امروز پلتفرم معاملات دارایی‌های دیجیتال ال‌بانک اکسچنج (LBank Exchange) نیز جفت معاملاتی FLOKICEO/USDT را در لیست رمزارزهای تحت پشتیبانی خود قرار داد.

گفتنی است که یک میم کوین دیگر تحت عنوان PAWSWAP (PAW)، که اولین DEX پیشرفته در اکوسیستم شیباریوم (Shibarium) است نیز با افزایش قیمت قابل توجه خود توانسته است عملکرد به مراتب بهتری نسبت به ارزهای دیجیتال پیشرو از خود نشان دهد. شیباریوم یک بلاکچین لایه دوم برای شیبااینو است. در زمان نگارش این مطلب، PAW با حجم معاملات 24 ساعته 86 میلیون دلار با قیمت 0.00000009447 دلار معامله می‌شود. گفتنی است که قیمت PAW بیش از 120 درصد در یک روز و 1500 درصد در یک هفته و بیش از 3000 درصد ظرف مدت 14 روز افزایش یافته است.

علاوه بر این، میم کوین‌های دیگر بازار مانند شیبااینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و بیبی دوج کوین (BABYDOGE) نیز اخیراً با به‌روزرسانی‌های جدید و افزایش قیمت قابل‌توجهی روبه‌رو شده‌اند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coinmarketcap

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array