به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، دو کنسرسیوم جدید در حراجی دارایی‌های شرکت ورشکسته ارزهای دیجیتال سلسیوس نتورک (Celsius Network) که قرار است روز 25 آوریل (5 اردیبهشت) در نیویورک برگزار شود، شرکت خواهند داشت. بر اساس گزارش‌ها و پرونده‌های دادگاه، صرافی‌های رمزارزی جمینای و کوین بیس از جمله شرکت‌هایی هستند که در این مناقصه‌ شرکت می‌کنند.

اسناد دادگاه حاکی از آن هستند که یکی از این کنسرسیوم‌ها، فارنهایت (Fahrenheit) است که توسط شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر آرینگتون کپیتال (Arrington Capital) حمایت می‌شود و متعلق به مایکل آرینگتون، سرمایه‌گذار حوزه بلاکچین است. دیگر شرکت‌کنندگان در این کنسرسیوم عبارتند از Proof Group Capital Management، استیون کوکینوس (Steven Kokinos) مدیر عامل سابق آلگوراند و راوی کازا (Ravi Kaza).

بر اساس گزارش اخیر فورچون، آرینگتون در توییت حذف شده روز 22 آوریل (2 اردیبهشت) گفت که کوین بیس یکی از شرکت‌هایی بود که از کنسرسیوم فارنهایت حمایت می‌کرد. کوین بیس از ارائه نظر در اینباره خودداری کرده است.

توییت سلسیوس

اسکرین شات: توییت مایکل آرینگتون در مورد حراج سلسیوس

دومین گروهی که در مزایده دارایی‌های سلسیوس شرکت دارد، کمیته سرمایه‌گذاری بازیابی بلاکچین (Blockchain Recovery Investment Committee) است که توسط صرافی ارزهای دیجیتال جمینای، مدیر صندوق وان‌اک (VanEck)، شرکت ماینینگ بیت کوین گلوبال اکس دیجیتال (Global X Digital) و پلاتوی لندینگ (Plutus Lending) حمایت می‌شود.

هر دو کنسرسیوم با شرکت نواولف دیجیتال منیجمنت (NovaWulf Digital Management) که مناقصه‌گر اصلی در این مزایده است، رقابت خواهند کرد. پیشنهاد NovaWulf شامل کمک نقدی مستقیم حدود 45 تا 55 میلیون دلار و همچنین ایجاد یک پلتفرم عمومی جدید است که کاملاً به طلبکاران سلسیوس تعلق خواهد داشت. انتظار می‌رود مشتریان این شرکت ورشکسته تا 70 درصد از سرمایه خود را با پیشنهاد NovaWulf دریافت کنند.

بر اساس توییت‌های آرینگتون، کنسرسیوم فارنهایت ایجاد یک شرکت جدید را نیز «با هدف رشد دارایی‌ها به نفع سهامداران» پیشنهاد کرده است. آرینگتون گفت: این شرکت توسط “گروهی از اپراتورهای رمزنگاری اثبات شده” اداره می‌شود و “دارایی‌هایی از قبیل استخراج بیت کوین، وام‌های خرده فروشی و سازمانی و یک سبد سرمایه‌گذاری خطرپذیر” را در اختیار خواهد داشت.

این حراج گام بزرگی در راستای بازگرداندن سرمایه مشتریان سلسیوس خواهد بود. این شرکت جولای 2022 (مرداد 1401) پس از توقف برداشت، با استناد به “شرایط وخیم بازار و شایعاتی مبنی بر ورشکستگی آن، برای اعلام ورشکستگی فصل 11 اعلام آمادگی نمود.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array