به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ناشر بازی میثیکال گیمز (Mythical Games) با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک بازار جدید و پیگیری سایر ابتکارات درآمدزا، بودجه 37 میلیون دلاری سری C1 را تامین کرده است. با این بودجه، میثیکال همچنان وضعیت یونیکورن را با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار حفظ خواهد کرد.

جان لیندن (John Linden)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت میثیکال گیمز، که با کوین تلگراف صحبت می‌کرد، گفت: “تمرکز ما بر بهینه‌سازی کسب و کارمان برای رسیدن به سودآوری تا پایان سال است و سرمایه‌ها در درجه اول در تلاش‌های ما برای دستیابی به آن استفاده می‌شود.”

این سری مالی توسط سیتیل دیجیتال (Scytale Digital) با شرکت‌های آر‌ک اینوست (ARK Invest)، انیموکا برندز (Animoca Brands)، پروف وی‌سی (PROOF VC)، مون‌پی (MoonPay) و استانفورد اثلتیکز (Stanford Athletics)، در کنار سرمایه‌گذاران قبلی آندرسن هوروویتز (Andresseen Horowitz)، وستپک (WestCap)، سیگنوم گروث (Signum Growth) گینگلز (Gaingels)، و استراک کپیتال (Struck Capital) هدایت شد. میثیکال انتظار دارد 20 تا 30 میلیون دلار در ماه‌های آینده افزایش دهد.

میثیکال

این ناشر قصد دارد تا چند ماه دیگر بازی جدید تور جهانی نیترو نشنال تور (Nitro National Tour) را منتشر کند که پیش فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای آن از فوریه (بهمن) ادامه دارد. علاوه بر این، این سرمایه برای توسعه یک بازار درون بازی برای عنوان دیگر NFL Rivals که اخیراً بیش از یک میلیون بار دانلود شده است، استفاده خواهد شد.

لیندن اظهار داشت: Nitro Nation World Tour سومین بازی در مجموعه ما خواهد بود و قرار است ظرف چند ماه آینده راه‌اندازی شود. ما بازی‌های متعددی داریم که هنوز در حال توسعه هستند و اعلام نکرده‌ایم.

میثیکال اخیراً از مهاجرت زنجیره میثیکال از بلاکچین اتریوم به اکوسیستم پولکادات (Polkadot) خبر داد و گفت که سرعت پایین تراکنش اتریوم و هزینه‌های بالای تراکنش منجر به این تصمیم شده است. مدیر عامل میثیکال توضیح داد: “این حرکت به آن منتهی می‌شود که اتریوم با توجه به نیازهای رو به رشد پلتفرم ما دیگر بهینه یا ایده آل نیست. ما به یک شریک بلاکچین نیاز داشتیم که آماده باشد تا با ما مقایسه شود.”

میثیکال با 29 میلیون دلار فروش در 30 روز گذشته، یکی از برترین بلاکچین‌ها از نظر حجم فروش NFT است. صندوق جدید، افزایش سرمایه قبلی است که شامل 225 میلیون دلار می‌شود که در دو سری در سال 2021 (1400) تضمین شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array