به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر انیموکا برندز (Animoca Brands)، بایننس لبز (Binance Labs)، درپر دراگون (Draper Dragon)، هشکی کپیتال (Hashkey Capital)، اینفینیتی کریپتو ونچرز (Infinity Crypto Ventures)، یوبی کپیتال (Youbi Capital) آغاز شد. سرمایه‌گذاران فردی شامل بو فنگ ازدراگون کپیتال، ریاد ای‌دی (Riyad AD) از عربستان سعودی و سوجی یان (Suji Yan) از شبکه ماسک (Mask Network) هستند. به گفته توسعه دهندگان، این سرمایه در درجه اول برای توسعه اکوسیستم بازی تابی و ساخت پروتکل هویت زنجیره‌ای آتی آن استفاده می‌شود.
جدا از ویژگی‌های تجارت NFT و لانچ‌پد، تابی فعالیت‌های زنجیره‌ای کاربران را به «امتیازات تجربه» تبدیل می‌کند که می‌توانند با پاداش‌ها و درآمدهای ایردراپ در آینده مبادله شوند. این پروتکل همچنین شامل یک پلتفرم بازی است که تراکنش‌ها و سرگرمی‌های بازی‌های بلاکچین را جمع می‌کند.
علاوه بر این، خاویر لی (Xavier Lee)، بنیانگذار تابی، گفت که این پروژه قصد دارد یک “صندوق رشد NFT” راه‌اندازی کند که توسعه دهندگان را تشویق می‌کند تا محصولات، هنرها و نام تجاری خود را در زنجیره BNB طراحی کنند. این پروژه در سال 2021 (1400) تاسیس شد. تابی برای پاداش به حامیان اولیه خود می‌گوید که در همان روز اعلام بودجه، طرح پاداش را راه‌اندازی می‌کند.

بایننس امسال عملیات مربوط به NFTهای خود را افزایش داده است. در 2 مارس (11 اسفند 1401)، مولد بومی NFT AI صرافی ارزهای دیجیتال، با نام «Bicasso»، کمتر از سه ساعت پس از راه‌اندازی به سقف 10000 رسید. در 8 مارس (19 اسفند 1401)، بایننس اعلام کرد که پشتیبانی پالیگان (Polygon) را در بازار NFT خود یکپارچه خواهد کرد.
نوامبر گذشته (آبان 1401)، اوپن سی (OpenSea)، محبوب‌ترین بازار NFT در آن زمان، گفت که زنجیره بایننس را در بازار خود ادغام خواهد کرد. این حرکت به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT‌های زنجیره‌ای BNB را مستقیماً در اوپن‌سی خریداری، لیست و معامله کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array