به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، استارتاپ‌های حقوقی متخصص در زمینه تکنولوژی اداری و مسائل اشخاص حقوقی، درحال حاضر در کرانه اقیانوس اطلس بسیار پرطرفدار هستند. استارتاپ Kuberno، بنیان‌گذاری شده توسط زوئی باکنل، ریچارد ویلسون و جی داد، سیستم مدیریت یکپارچه دفتری را برای اشخاص حقوقی فراهم می کند.

استارتاپ لندنی Kuberno به‌تازگی موفق به جذب سرمایه 3.5 میلیون یورویی با حمایت مالی موسسه سرمایه‌گذاری Nasdaq Ventures شد. این استارتاپ خدمات خود را به‌صورت “نرم‌افزار به‌عنوان سرویس” (SaaS)، به منشی‌های سازمانی، تیم‌های حقوقی و متخصصان بخش اداری ارائه می‌دهد.

به‌عنوان بخشی از پروسه جذب سرمایه، استارتاپ تکنولوژی حقوقی Kuberno قصد دارد همکاری تجاری‌ با Nasdaq Governance Solutions شکل دهد. با افزایش تمرکز و توجه نهادهای نظارتی مربوطه و سرمایه‌گذاران بر مدیریت نهادها و اشخاص حقوقی، این همکاری به افزایش بازدهی و عملکرد بهتر سیستم‌های اداری کمک خواهد کرد.
علاوه بر این، استارتاپ Kuberno قصد دارد از این سرمایه جذب شده در جهت توسعه جهانی کسب‌وکار خود و حتی ورود به بازارهای جدید استفاده کند.

 

Kuberno

 

Kuberno، یک وکیل دیجیتالی

استارتاپ Kuberno، به کمک محصول مبتنی بر فضای ابری خود یعنی Kube، پروسه قانونی مدیریت نهادها و اشخاص حقوقی را با ثبت گزارشات و فعالسازی همکاری‌های راه‌دور، تسهیل می‌سازد. ابزار Kube در سپتامبر سال 2021 به بازار عرضه شد و تاکنون رشد چشمگیری داشته است و مورد اعتماد بسیاری از موسسات معتبر داخلی در انگلستان از جمله FTSE 100، Big Four of the UK و همچنین مشتریان جهانی در ایالات متحده آمریکا از جمله EMEA و APAC قرار گرفته است.
استارتاپ Kuberno اعلام کرد که با Insidertrack ادغام خواهد شد. Insidertrack یک ابزار توسعه‌داده شده توسط کمپانی Cytec و مورد استفاده بیش از نیمی از لیست FTSE 100 (The Financial Times Stock Exchange 100 Index) بود.

مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار استارتاپ Kuberno، زوئی باکنل گفت: “موسسه Nasdaq، شریک تجاری ایده‌آل ما بود. هردوی ما خط‌فکر یکسانی درباره ماموریت و ارزش‌گذاری خود داریم و به فراهم کردن بهترین خدمات قانونی در زمینه کاری خود بسیار متعهدیم. همکاری استارتاپ Kuberno با Nasdaq Ventures به ما شانس این را می‌دهد که بیزینس خود را بر پایه‌های محکم و قابل‌اعتمادی که در طی سالها با هم بنیان گذاشتیم، در سطح جهان توسعه دهیم.”
او ادامه داد: “اکنون بیش از هر زمان دیگری ما شاهد تأکید بیشتر بر حاکمیت در سطح هیئت مدیره و افراد سرمایه‌گذار و همچنین افزایش درخواست برای فناوری حاکمیت هستیم. من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با تیم Nasdaq Governance Solutions برای کمک به ارتقای مشتریان هستم.”

موسسه Nasdaq Governance Solutions با سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های مدرن مربوط به روند کاری، مشاوره و توصیه، به کمپانی‌های مختلف کمک می‌کند تا نیازهای حقوقی و اداری خود را به بهترین حالت ممکن رفع کنند.

گری آفنر، رئیس و معاون ارشد Nasdaq Ventures گفت: “استارتاپ Kuberno روند پیچیده رسیدگی به مسائل نهادها و اشخاص حقوقی را بسیار تسهیل می‌سازد. ما به این استارتاپ خلاق خوش‌آمد می‌گوییم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری و بهبود سیستم‌های اداری و حقوقی پیشین هستیم.”

 

منبع: techfundingnews

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array