به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، داده‌های جدید درون زنجیره‌ای حاکی از آن هستند که یک نهنگ مرموز با فعالیت خیره‌کننده خود باعث شد قیمت شیبااینو (SHIB) تحولات مثبتی را تجربه کند. داده‌های اتر اسکن (Etherscan) نشان می‌دهند که روز گذشته یک نهنگ ناشناس با انجام چند تراکنش خرید بزرگ، بیش از 36 میلیارد واحد از توکن شیبااینو را جمع‌آوری کرده است. نتیجه فعالیت‌های این نهنگ، تشکیل چند کندل سبز یک ساعته و بسته شدن کندل روزانه شیبااینو در منطقه سبز بود.

هر کدام از تراکنش‌های انجام شده حاوی مقدار قابل توجهی توکن SHIB (از 100 هزار تا یک میلیون واحد) بود که در نهایت ارزش آن در مجموع به 288,000 دلار رسید.

جزئیات تراکنش‌های اخیر نهنگ شیبااینو
جزئیات تراکنش‌های اخیر نهنگ شیبااینو (SHIB)؛ منبع: Etherscan

این نهنگ اکنون 58.58 میلیارد توکن SHIB، معادل 468,650 دلار در کیف پول خود دارد. همین مبلغ هنگفت سؤالاتی را در مورد اهداف خریدار و تأثیر آن بر پویایی بازار شیبا ایجاد کرده است.

افزایش قیمت شیبااینو (SHIB)

فعالیت‌های جذاب این نهنگ به طور قابل توجهی با افزایش قیمت شیبا همراه شد و در حالی که بیت‌کوین و اتریوم یا راکد بودند یا نوسانات کمی را تجربه می‌کردند، ارزش شیبااینو مسیری صعودی را در پیش گرفت و تلاش کرد تا سطوح مهم مقاومتی را یکی یکی پشت سر بگذارد.

نمودار روزانه قیمت شیبااینو (SHIB
نمودار روزانه قیمت شیبااینو (SHIB) در مقابل دلار آمریکا (USD)؛ منبع: CoinMarketCap

این محدوده مقاومت کلیدی، بین سطوح 0.000008 دلار و 0.0000084 دلار در نوسان است و طی هفته‌های اخیر مانع بزرگی سر راه خریداران SHIB بوده است. شکستن این محدوده مقاومتی می‌تواند راه را برای صعود شیبااینو و فتح کانال 0.00001 دلار هموار کند که نتیجه آن حذف یک صفر از قیمت این میم کوین محبوب است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array